Toon posts:

Kleurenverandering na aansluiten van beamer op een MacBook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem.
Gisteren heb ik om mijn McBook een beamer aangesloten, na eenaantal pogingen beeld te krijgen en de resolutie te veranderen deed de beamer het goed.
Daarna de beamer en laptop afgesloten.
Vanmorgen deed ik mijn laptop weer aan, en krijg ik geen normale kleuren te zien.
Alles doet het, maar met een enorm contrast.
Via systeemvoorkeuren en beeldopties krijg ik het niet veranderd.
daarna geprobeerd de beamer aan te sluiten, en ik had weer gewoon beeld.
Zodra ik de beamer eraf haal ook.
maar sluit ik de laptop af en start hem weer op, krijg ik 3 seconden goed beeld en daarna weer met veel contrast.
Heel vervelend, ik doe een grafische opleiding en zie de beelden liever hoe ze echt zijn.

Heeft iemand een tip, een handeling, of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
En hoe het op te lossen is?

Bij voorbaad dank.

Elise

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> APL

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ga (onder Leopard) naar System Preferences > Universal Access en kijk of er onder Seeing de slider voor 'Enhance Contrast' naar links staat. Of dit veranderd is in Snow Leoapard weet ik zo 1-2-3 niet, maar het zal waarschijnlijk wel in dezelfde hoek zitten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Super bedankt voor de hulp.
Was al een aantal mensen afgegaan van een ict-desk die mij niet konden helpen.
En een laptop met normaal beeld is wel zo fijn, als ik bezig ben met het monteren van een film...
Nog maals bedankt!
Fijne website trouwens.

Groeten Elise