Hallo,
Ik heb een probleem.
Gisteren heb ik om mijn McBook een beamer aangesloten, na eenaantal pogingen beeld te krijgen en de resolutie te veranderen deed de beamer het goed.
Daarna de beamer en laptop afgesloten.
Vanmorgen deed ik mijn laptop weer aan, en krijg ik geen normale kleuren te zien.
Alles doet het, maar met een enorm contrast.
Via systeemvoorkeuren en beeldopties krijg ik het niet veranderd.
daarna geprobeerd de beamer aan te sluiten, en ik had weer gewoon beeld.
Zodra ik de beamer eraf haal ook.
maar sluit ik de laptop af en start hem weer op, krijg ik 3 seconden goed beeld en daarna weer met veel contrast.
Heel vervelend, ik doe een grafische opleiding en zie de beelden liever hoe ze echt zijn.
Heeft iemand een tip, een handeling, of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
En hoe het op te lossen is?
Bij voorbaad dank.
Elise
Ik heb een probleem.
Gisteren heb ik om mijn McBook een beamer aangesloten, na eenaantal pogingen beeld te krijgen en de resolutie te veranderen deed de beamer het goed.
Daarna de beamer en laptop afgesloten.
Vanmorgen deed ik mijn laptop weer aan, en krijg ik geen normale kleuren te zien.
Alles doet het, maar met een enorm contrast.
Via systeemvoorkeuren en beeldopties krijg ik het niet veranderd.
daarna geprobeerd de beamer aan te sluiten, en ik had weer gewoon beeld.
Zodra ik de beamer eraf haal ook.
maar sluit ik de laptop af en start hem weer op, krijg ik 3 seconden goed beeld en daarna weer met veel contrast.
Heel vervelend, ik doe een grafische opleiding en zie de beelden liever hoe ze echt zijn.
Heeft iemand een tip, een handeling, of een idee waar het aan zou kunnen liggen?
En hoe het op te lossen is?
Bij voorbaad dank.
Elise