Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Traceroute informatie - Ander netwerk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel hebben wij een 3 tal halve kasten staan bij leaseweb.
Tevreden over service en kwaliteit. Echter, steeds vaker krijgen wij klanten welke
een traceroute naar de servers doen.

Men ziet dan :
hosted.by.leaseweb.com

De klanten gaan altijd discussieren over de kwaliteit van leaseweb e.d. .
Ook zou het prettig zijn wanneer wij toch nog wat meer controle over het netwerk zouden hebben zodat we zelf IP's e.d. tussen de kasten kunnen gaan uitdelen.

Echter, hoe start je een dergelijk traject ?
Leaseweb geeft aan dat apparatuur binnen hun netwerk altijd deze traceroute kent, dus daar geen oplossing.
Informerend bij enkele datacenters zijn er diverse mogelijkheden om kasten af te nemen en zelf transit providers te kiezen. Echter, de kosten daarvan zijn aanzienlijk hoger.

Zijn er ervaringen om kostenbewust (ik snap dat het duurder is dan co-lo) zoiets op te zetten ?

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 23:09

The CarNagE Man

SüperG33K

Is lastig.. gezien je als je een eigen netwerk wil draaien ook erin moet investeren.
Wel kan je het hosted.by.leaseweb.com aanpassen via de SSC volgens mij zodat daar gewoon een hostname staat.
Dat mensen wat tegen leaseweb hebben kan kloppen.. in het verleden zijn er gewoon gevallen geweest die heel slecht van ze waren.. Dit is nu niet meer..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit nagevraagd, helaas is het niet in het SSC of via support te wijzigen.

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

mm heb je dan geen ip-reeksen gekregen toen je de kasten kreeg? Wij hebben verschillende kasten en kunnen de rDNS van onze ip's die we gekregen hebben gewoon wijzigen..

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 11:32

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

The CarNagE Man schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:35:
mm heb je dan geen ip-reeksen gekregen toen je de kasten kreeg? Wij hebben verschillende kasten en kunnen de rDNS van onze ip's die we gekregen hebben gewoon wijzigen..
ja maar dan nog zul je waarschijnlijk een hop van leaseweb zien?

Ik weet niet wat je precies in prijs in gedachten hebt, maar je kunt altijd om offertes vragen bij verschillende partijen.

Om hoeveel U of hoeveel Cabinets gaat het, wellicht kunnen wij nog wel iets voor je betekenen.

Let wel je kunt niet overal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

CrankyGamerOG schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:38:
[...]

ja maar dan nog zul je waarschijnlijk een hop van leaseweb zien?
Tuurlijk krijg je LSW dan nog te zien.. maar niet hosted.by.leaseweb.com...
Dat hosted.by.leaseweb.com is gewoon de rDNS die LSW standaard insteld voor hun ip's..
Pagina: 1