Ik heb, sinds dat ik Alice heb, al vrij snel een Linksys Router aangeschaft. Helaas zorgt deze voor erg veel problemen. De router staat nu alleen als Access Point ingesteld en voor de bekabelde verbindingen maak ik simpelweg gebruik van een kleine switch (na het CopperJet modem).
Nu heb ik bij Alice alleen internet en ben dus aan het denken aan een nieuw modem, router en access point in 1. Hierbij dacht ik aan het Belkin N1 Vision modem/router. Deze heeft namelijk Gigabit poorten en WLAN n (helaas draft, maar iets anders is er nog niet).
Heeft er iemand toevallig ervaring met dit modem?
**Enige andere die ik zie met gigabit en modem in 1, is draytek, maar die is 2x zo duur en heeft alleen maar 1 Gb poort**
+ Even een apart topic, voor algemene ervaringen, Alice topic lijkt erg stil
Via reviews (google) zie ik positieve, maar ook negatieve dingen. Veel gaat het alleen om de router en niet het degene met modem erin verwerkt.
Nu heb ik bij Alice alleen internet en ben dus aan het denken aan een nieuw modem, router en access point in 1. Hierbij dacht ik aan het Belkin N1 Vision modem/router. Deze heeft namelijk Gigabit poorten en WLAN n (helaas draft, maar iets anders is er nog niet).
Heeft er iemand toevallig ervaring met dit modem?
**Enige andere die ik zie met gigabit en modem in 1, is draytek, maar die is 2x zo duur en heeft alleen maar 1 Gb poort**
+ Even een apart topic, voor algemene ervaringen, Alice topic lijkt erg stil
Via reviews (google) zie ik positieve, maar ook negatieve dingen. Veel gaat het alleen om de router en niet het degene met modem erin verwerkt.
[ Voor 7% gewijzigd door SaiBork op 07-10-2009 09:02 ]