Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Headset mic. werkt niet in steam

Pagina: 1
Acties:

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Beste tweakers,

Onlangs heb ik een nieuwe headset gekocht (logitech digital precision gaming headset).
in windows wordt hij prima herkent maar ik krijg het niet voor elkaar om de microfoon in steam te laten werken.
zowel aansluiting van jack plugs als via usb heb ik geprobeerd maar zonder resultaat.
de koptelefoon zelf werkt uitstekend en vreemd genoeg werkt de microfoon met msn live messenger ook gewoon naar behoren.
Zou iemand mij hier aub mee kunnen helpen?

Alvast bedankt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je al gedaan?

Volg deze guide: Steam support: Troubleshooting Microphone Problems

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Helaas heb ik die steps allemaal al wel gevolgd. Zonder resultaat helaas.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Daarom is het waarschijnlijk handig eerst te vertellen wat je al gedaan hebt.. (zoals sjaakduuhl al zei)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geef ook eens wat specs en vertel welke mixer software je hebt draaien.
Close enough :+

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Room42 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 01:39:
Geef ook eens wat specs en vertel welke mixer software je hebt draaien.
Ik heb de laatste software van steam geinstalleerd en tevens de meest recente realtek drivers.
Binnen win 7 heb ik mijn headset mic. als standaard ingesteld en ik heb deze configuratie ook overgenomen in steam.
[...]

Close enough :+
Oke, mijn excues.
Ik draai op win 7 met een asus p5gc mobo.
Heb uiteraard de laatste steam software draaien en ook de realtek drivers zijn up to date.

[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 07-10-2009 01:48 ]

Pagina: 1