Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opagrover
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

opagrover

Als je nou 1mm verder denkt...

Topicstarter
Mijn huidige toestel begint kuren te vertonen, en ik wil wel over naar een BlackBerry. Ik heb nog een half jaar een contract lopen bij T-Mobile (Relax + PIT). Voor BlackBerry's heb je een BlackBerry Internet (BIS) abbo nodig ipv PIT.

Kan ik bij T-Mobile overstappen van PIT naar BIS? Mijn gevoel zegt van wel, want ik ga extra betalen. De T-mobile medewerker in de winkel vond van niet, en was niet gevoelig voor mijn "meer betalen" argument. Hoe krijg ik T-Mobile zover dat ik BIS in mijn abonnement krijg?

lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Bel de klantenservice?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opagrover

opagrover

Topicstarter
Iemand nog tips over magische woorden die ik kan gebruiken? (Naast: mag ik jouw supervisor aan de lijn? Dan leg ik het hem wel uit)

Volgens "het systeem" kan het niet, dus ik moet bij de klantenservice iemand zien te overtuigen van het idee dat ik echt méér ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opagrover

opagrover

Topicstarter
Sorry, niets aan de hand, probleem opgelost! De medewerker in de winkel had het verkeerd. (De T-Mobile winkel..... ) Volgens de klantenservice medewerker kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

jelle.

Product Owner
opagrover schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:36:
Mijn gevoel zegt van wel, want ik ga extra betalen. De T-mobile medewerker in de winkel vond van niet, en was niet gevoelig voor mijn "meer betalen" argument. Hoe krijg ik T-Mobile zover dat ik BIS in mijn abonnement krijg?
Even afgezien van dat het wel blijkt te kunnen, vind ik dit nogal een rare manier van redeneren. Het is nog altijd de telecomprovider die de voorwaarden bepaalt en niet jij...