Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten hoe ik een telefoonnummer kan blokkeren met mijn nokia E71
Kan iemand mij vertellen of dit kan en hoe dit kan :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De handleiding kan dit vast en zeker 'vertellen'... Of heb je die niet? Of heb je daar niet aan gedacht?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik gekeken maar daar kan ik niks vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
en wie gaat mij vertellen hoe het in het nederlands moet :P

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 09-10-2009 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou zeg...

Ik zou gewoon graag willen weten hoe ik een telefoonnummer kan blokkeren.
En aangezien mijn engels zeer slecht is hoop ik dat iemand mij kan helpen...

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 16:51
Het kan dus blijkbaar alleen via betaalde programmaatjes die Khildin (lekker vriendelijk :9) al aanhaalde. Misschien dat je nog iets gratis kan vinden, maar daar ben ik niet zeker van.

Overigens staat het niet in de gebruikershandleiding (PDF), alleen hoe je alle oproepen kunt blokkeren.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-01 21:37
alex3305 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:43:

Overigens staat het niet in de gebruikershandleiding (PDF), alleen hoe je alle oproepen kunt blokkeren.
Het staat er niet in, omdat het vanuit de fabriek af niet mogelijk is. Alleen met externe programma's is dit mogelijk.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met een programma zoals dit moet het waarschijnlijk wel lukken. Zoek op google eens naar termen zoals 'nokia e71 block number' en je vindt een hele rits met programma's die het voor je kunnen doen.

Omdat het antwoord redelijk makkelijk te vinden is en omdat dit topic redelijk aan het ontsporen is, gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.