upnp gsm secondaire wlan

Pagina: 1
Acties:

• made28
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-02 00:28

made28

Brandnew machine :)

Topicstarter
zoals de titel al vermoed .....
Ik heb mijn gsm (ppc) aan m'n pc verbonden en heb dus via de wlan een 2e internet verbinding die (na uitproberen) dus m'n bandbreedte verdubbeld.
de 1e verbinding is over kabel de 2e verbinding is via wlan.(gecombineerd 36Mbps) :o
De vraag is dus kan ik loadbalancing toepassen, en zo ja wat gebeurt er als ik m'n (gsm) ppc niet aansluit, zou het dus mogelijk zijn om die loadbalancing pnp te maken? :?

Technet Gold

• twijg92
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 11:01
ik denk dat als je het werkend krijgt het niet uitmaakt of je de telefoon wel of niet aangesloten hebt
afgezien van dat je taken via wlan het misschien niet meer doen
maar hoe je het toepast weet ik niet
helaas geen ervaring mee 8)7

Succes ;)

• made28

made28

Topicstarter
moeilijk thema ik weet 't zucht

Technet Gold

Verwijderd

Bij Windows PC's (en volgens mij Linux ook), is de kabel aansluiting hoger in de hiërarchie dan WiFi, en andere draadloze netwerken (bijvoorbeeld Bluetooth).

Dus als je én een kabel hebt, én een WiFi verbinding, dan zal de WiFi helemaal NIET worden gebruikt.

En TCP/IP kan NIET worden "opgedeeld" om bandbreedte te verdubbelen. Dat zit niet in het ontwerp van het protocol.

Load balancing kan wel, maar dat is wat anders dan verdubbeling van bandbreedte.

• made28

made28

Topicstarter
m'n ppc is aangesloten doormiddel van usb 2.0 en windows ziet m als 2e nic... dus kan ik load balancing toepassen, maar nu pnp

Technet Gold