Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[hoopje bugs] review insturen

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 07:23
Ik heb dus een review gemaakt (eerst zo'n 'simpele' review) en nadien wou ik die dus wijzigen. Ik selecteer dan ook maar even Previewmodus (review niet zichtbaar voor anderen) om een test versie te zien.

De bug 1 is dus die preview modus. Dat is niet echt wat ik gedacht had. Ik kies die maar ik zie niets van preview. Ik dacht dat ik dan mijn review zou kunnen nalezen met de gekozen bbc als opmaak (zoals op het forum bericht nalezen). Als ik kies voor review bekijken dan zie ik terug de simpele review. Ik zie wel mijn geuploade foto's onder de simpele review, maar de tekst is verdwenen.
Ik hou dan maar mijn hart vast in de hoop dat hij toch iets heeft bewaard en ja hij heeft de tekst nog laten staan, enkel het veld van positieve eigenschappen is volledig leeg gemaakt [bug 2].

Ik copy paste mijn hele tekst dan maar even in een forum om te zien wat het zal geven (aangezien de preview modus van geen kanten werkt) en dat ziet er goed uit. Ik plak dan maar alles in in de velden en deselecteer de preview modus. Maar ook hier loopt het weer mis. De review krijg ik maar niet ingezonden. Ik krijg wel de melding 'De review is met succes gewijzigd.' maar ik zie geen resultaat [bug 3].

Ik heb er snel ook even een screencasting van gemaakt:
http://users.telenet.be/smggm/review.avi

Tenzij ik helemaal fout ben natuurlijk, maar kan iemand mij dan zeggen hoe het wel moet :D

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Na even het filmpje handmatig gerecode te hebben zie ik dat je in de positieve en negatieve punten UBB-codes gebruikt, dit gaat niet werken. Daar de UBB uit halen en hij zou moeten submitten.

Over het preview linkje heb ik al een devtrack: devtrack: [Productreview] Preview-tekst tweaken

[ Voor 97% gewijzigd door Wiethoofd op 06-10-2009 22:15 . Reden: devtrackje toegevoegd ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• SMGGM
Die waren ingevuld (als je het filmpje bekijkt ;)) en met 1035 woorden denk ik dat het minimum van 125 woorden gehaald is.

• SMGGM
Bedankt, de review staat inmiddels online.
Dan toch nog het bugje van het plotseling verdwijnen van de positieven eigenschappen? Of is dat normaal :p

Misschien ook een ietwat betere foutmelding geven.

[ Voor 28% gewijzigd door SMGGM op 06-10-2009 22:22 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het is meer een fout van jezelf, die positieve en negatieve eigenschappen moeten plain tekst zijn, deze worden dus klaarblijkelijk gereset als je deze toch submit met UBB-tags er in.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• SMGGM
Raar want enkel de positieve eigenschappen werden gereset en niet de negatieve (terwijl beide bbc bevatten). Ik vind het dus eerder een oneffenheid, iets wat verwarring schept (een bug dus in mijn ogen).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan me haast niet voorstellen dat we bewust checken op het voorkomen van UBB en vervolgens de boel stilletjes resetten ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Reminder: recheck

Intentionally left blank

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

is ondertussen gefixed. Gebeurde overigens alleen bij het gebruik van de [list] tag

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.