Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betrouwbaarheid Logitech G5 muis

Pagina: 1
Acties:

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:44
Net vanavond tijdens het gamen kreeg ik mijn scope er nauwelijks op en even later totaal niet. In windows teruggekeerd ook geen contextmenu's en dergelijke tevoorschijn te krijgen. Conclusie: rechtermuisknop defect.

Ik heb vanaf het begin ongeveer (2005) de Logitech G5 gebruikt, mijn eerste is onder RMA vervangen omdat deze een defecte linkermuisknop had, de opvolger een kapotte rechterknop. Van een andere fanatiek computeraar uit mijn omgeving hoorde ik dat hij al een MX518 en een G5 heeft versleten, met dezelfde mankementen. Echter een good old MX510 van teveel jaar oud doet het hier in huis nog prima.

Is de kwaliteit van de buttons van in ieder geval de G5 serie zodanig minder, dat deze na 1,5-2 jaar redelijk intensief gebruik al de geest geeft? Ik heb namelijk andere muizen gebruikt en andere mensen in mijn omgeving die veel minder gekost hebben en het nog steeds doen.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In het begin, vlak na het uitbrengen van de G5, waren de knopjes idd niet al te best.
Heb zelf gehad dat de linkermuisknop er mee ophield, nou jah ophield, als ik 'm ingedrukt hield, verloor ie regelmatig contact.

Maar de G5(v1) die ik nu heb werkt al een aantal jaar zonder problemen.
Al moest wel een keer de firmware ge-update worden nadat het scrollwieltje ineens heel wat gevoeliger werd. :S

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 06-10-2009 21:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:44
Ik heb naar schatting ongeveer 2 jaar geleden een RMA ingediend voor de eerste muis, dus de vervanger gebruik ik sindsdien. Dit is geen erg lange termijn, waar je vooral niet verwacht dat een gamersmuis van 50 euro kapot gaat.

De wijzen komen uit het Oosten!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Mijn G5 is momenteel 2 jaar oud en heeft nooit problemen gehad. Ik heb al evenmin ooit met firmware aan de slag moeten gaan. Nochtans is dat ding al zéér intensief gebruikt, zowel voor rustige doeleinden als voor hardcore gaming.