Toon posts:

Project: Multi Touch Tafel

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik, Leon de Vries, ben samen met een klas genoot beter met ons profielwerkstuk voor VWO6.
Sommige zullen het wel weten, hier hoor je behoorlijk wat uur in te steken (minimaal 80 uur per persoon).

Wij waren tot het idee gekomen om de multi touch tafel van Microsoft na te maken.
We zijn nu al een poosje bezig en het gaat heel goed, alleen natuurlijk kost ons dit geld, en zoveel geld hebben we niet. Daarom zoeken we mensen/bedrijven die ons willen sponsoren.

Tegenwoordig kan niets meer voor niks, en dus hebben wij ook een tegenprestatie bedacht.
De 20 personen die het meeste doneren, krijgen reclame op de kast.(bedrijfs logo bijvoorbeeld).
Waarvan 1 groot op de voorkant komt, en de rest wat kleiner aan de zijkant.

De tafel proberen wij zo veel mogelijk aan het publiek te laten zien, dus ook verhuren aan bedrijven voor beurzen en ermee naar open dagen gaan.
Zodat ook de reclame gezien wordt.

Om alles duidelijk te maken heb ik even een website opgezet:
http://multitouch.leondevries.com/

Ik hoop dat er mensen zijn die ons willen steunen, maar ook tips of vragen zijn welkom.
je mag ook mailen of msn:
mail ad leondevries dot com
msn@leonnet.nl

Groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Tjah, het is leuk dat je ermee bezig bent, maar dit is niets meer dan spam/refereren naar je eigen website. Er is nauwelijks discussie mogelijk, vooral omdat je aangeeft reacties via mail/msn wil ontvangen.

Daarom gaat je topic dicht.

Dit topic is gesloten.