Toon posts:

Zijn hier mensen met ervaring met Euphony?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Euphony is reseller van veel verschillende diensten. Omdat ze geen advertentiekosten hebben, groot afnemen en niet op winst uit zijn, beweren ze dat ze de diensten het goedkoopste kunnen leveren.

Ik ben wel benieuwd of hier mensen gebruik maken van Euphony diensten en wat hun ervaring hiermee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 21:52
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van een bedrijf heb gehoord wat geen winst wil maken. Dat is voor mij vaak meteen al een afknapper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalua schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:18:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van een bedrijf heb gehoord wat geen winst wil maken. Dat is voor mij vaak meteen al een afknapper..
Ik noem alvast 1 grote: Wikimedia Foundation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 21:52
Dat is meer een soort stichting en die hoort eigenlijk in het zelfde rijtje thuis als KWF Kankerbestrijding, wereld natuur fonds e.a. Ik ken geen enkele BV/NV/VOF of Eenmanszaak die geen winst wil maken..

Edit:

Ik heb trouwens even de website van euphony, maar ik kan nu niet zeggen dat ze echt heel erg goedkoop zijn in vergelijking met andere aanbieders.

[ Voor 27% gewijzigd door Kalua op 07-10-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je hier een topic opent verwachten we dat je vermeldt wat je zelf al gevonden hebt. Dus; waar heb je zelf zoal al op gezocht?