Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 02:42
Hoi allemaal,

Ik zit nu bij een kennis op het werk, en heb een dringende vraag. Hij heeft in zijn bedrijf een Microsoft exchange. Nu heeft hij in deze exchange op zijn account een standaard calender, maar ook een openbare, nu wil hij dat de openbare agenda, Agenda Werk, in zijn Iphone komt te staan. Ik heb al veel lopen kloten in de instellingen van de iPhone, en heb zelf veel gezocht op google, maar ik kwam er niet uit.

Wie heeft er enig idee?

Groetjes,
Marijn

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Bump dan maar, het heeft haast.

Excuus, foutje :$

[ Voor 135% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zo dan..

En hoeveel per uur heb je er voor over om dat met 'haast' op te lossen, ex voorrijkosten per kilometer...

Bel een IT bedrijf als het haast heeft ofzo 8)7

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Ik meld het er gewoon even bij, is niet onvriendelijk bedoelt. De regels heb ik 2 jaar geleden ooit gelezen, die weet ik ook niet meer xD. Zou iemand tijd hebben om even naar dit probleem te kijken? Zit trouwens wel 24 uur tussen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BlueCola op 07-10-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Bump again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al eens gekeken of Exchange die openbare kalender middels CalDAV beschikbaar kan maken? Zo ja dan kun je het op die wijze toevoegen aan de agenda op de iPhone. Anders rest je waarschijnlijk niets anders dan het toevoegen van het Exchange account incl. de openbare agenda's. Kijk anders ook even naar wat je met de iPhone Configuration Utility kunt doen.

Welke dingen heb je zoal op Google gevonden en op de iPhone geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
ppl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:15:
Heb je al eens gekeken of Exchange die openbare kalender middels CalDAV beschikbaar kan maken? Zo ja dan kun je het op die wijze toevoegen aan de agenda op de iPhone. Anders rest je waarschijnlijk niets anders dan het toevoegen van het Exchange account incl. de openbare agenda's. Kijk anders ook even naar wat je met de iPhone Configuration Utility kunt doen.

Welke dingen heb je zoal op Google gevonden en op de iPhone geprobeerd?
Ik heb van Exchange erg weinig verstand, dus zou ik mogen vragen wat CalDAV is?
:"Anders rest je waarschijnlijk niets anders dan het toevoegen van het Exchange account incl. de openbare agenda's.". Dit vind ik ook prima, maar ik weet dus niet hoe ik de openbare agenda's erbij moet toevoegen.

Ik heb in de instellingen van de iPhone zitten kloten, maar daar was niks vindbaar. Op google heb ik erg veel gezocht, maar gewoon geen enkel resultaat gevonden. Ik heb op de computer daar geprobeerd de openbare agenda te kopieren naar de Standaard agenda, maar die 2 synchroniseren dan niet met elkaar, dus dat werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen, probeer eens met Google, Wikipedia, etc. te zoeken naar dingen als CalDAV. Wat je ook kunt doen is degene die de Exchange server er neer heeft gezet (installatie & configuratie) aan de mouw trekken en die je laten helpen. Ik ken het EAS gedeelte niet, nooit mee gewerkt dus daar moet iemand anders je mee helpen. Wellicht dat je op de iPhone nog ergens in de synchronisatie instellingen kunt vertellen welke agenda's er gesynct moeten worden.
Pagina: 1