Goeiemiddag Tweakers,
Ik heb sinds een paar dagen een ThinkPad R500 met daarop Vista Business.
Eerst deden sleep en hibernate het nog, maar na een hoop updates en software te hebben geïnstalleerd zit ik nu met een probleem:
Sleep en Hibernate zijn disabled en ik krijg ze niet meer aan de praat.
Ik heb geprobeerd een system restore te doen, maar dat mocht niet baten (de verschillende punten die ik heb geprobeerd faalden helaas).
In de command prompt heb ik geprobeerd het probleem te achterhalen en daaruit kwam het volgende:
Een snelle zoekopdracht naar ispDev leverde maar weinig resultaten op, laat staan bruikbare.
Dus, tweakers, bij deze een schreeuw om hulp want ik kom er zelf niet meer uit =/
Ik heb sinds een paar dagen een ThinkPad R500 met daarop Vista Business.
Eerst deden sleep en hibernate het nog, maar na een hoop updates en software te hebben geïnstalleerd zit ik nu met een probleem:
Sleep en Hibernate zijn disabled en ik krijg ze niet meer aan de praat.
Ik heb geprobeerd een system restore te doen, maar dat mocht niet baten (de verschillende punten die ik heb geprobeerd faalden helaas).
In de command prompt heb ik geprobeerd het probleem te achterhalen en daaruit kwam het volgende:
Microsoft Windows [Version 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved.
C:\Windows\system32>powercfg -a
The following sleep states are not available on this system:
Standby (S1)
The system firmware does not support this standby state.
There are one or more legacy drivers installed which prevent this standby state:
ispDev
Standby (S2)
The system firmware does not support this standby state.
There are one or more legacy drivers installed which prevent this standby state:
ispDev
Standby (S3)
ispDev
Hibernate
There are one or more legacy drivers installed:
ispDev
Hybrid Sleep
C:\Windows\system32>
Een snelle zoekopdracht naar ispDev leverde maar weinig resultaten op, laat staan bruikbare.
Dus, tweakers, bij deze een schreeuw om hulp want ik kom er zelf niet meer uit =/