Dag dames en heren,
Ik zit nu al een tijd te zoeken, maar kan geen oplossing vinden voor het volgende probleem. Namelijk dat onclick wel werkt in FF, Safarai, etc. maar niet in IE.
Ik heb de volgende code op m'n site:
Overigens wil ik het liefst dat als je op een button klikt de id én background-image ervan veranderd, (het is een knop waarmee je iets kan toevoegen en wanneer je erop klikt moet hij veranderen naar verwijderen) maar dat wilde niet lukken zonder postback. Vandaar dit alternatief.
Hopelijk kan iemand helpen. Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Peter
Ik zit nu al een tijd te zoeken, maar kan geen oplossing vinden voor het volgende probleem. Namelijk dat onclick wel werkt in FF, Safarai, etc. maar niet in IE.
Ik heb de volgende code op m'n site:
En dit in de head:<input id="submitData3" type="button" name="submitData3" value=" " onclick="change()"/>
<input id="submitDataContactUnset" type="hidden" onclick="change2()" name="submitDataContactUnset" value=" "/>
Op deze manier wil ik er voor zorgen dat als er op de ene button geklikt wordt een ander tevoorschijn komt en andersom. In Firefox etc. verdwijnt de knop waarop je klikt en komt een ander tevoorschijn en andersom (zoals het hoort dus). In IE verdwijnt de knop niet en er verschijnt ook geen andere knop. Hij voert de onclick dus niet uit. Als ik na erop geklikt te hebben de broncode bekijk zie ik ook dat er niks is veranderd. Ik kom er maar niet uit hoe ik dit kan oplossen. Ook niet via Google. Zo las ik dat je misschien onchange kon gebruiken, maar dat werkt in allebei de browsers niet. Of het tussen <select> tags zetten en als optie bieden, maar dit is niet echt de bedoeling.<script type = "text/javascript">
function change() {
document.getElementById("submitData3").type="hidden";
document.getElementById("submitDataContactUnset").type="button";
}
function change2() {
document.getElementById("submitData3").type="button";
document.getElementById("submitDataContactUnset").type="hidden";
}
</script>
Overigens wil ik het liefst dat als je op een button klikt de id én background-image ervan veranderd, (het is een knop waarmee je iets kan toevoegen en wanneer je erop klikt moet hij veranderen naar verwijderen) maar dat wilde niet lukken zonder postback. Vandaar dit alternatief.
Hopelijk kan iemand helpen. Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Peter
[ Voor 11% gewijzigd door D34F op 06-10-2009 16:09 ]