Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Belgacom plat in Oost Vlaanderen: bad communication

Pagina: 1
Acties:

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 08:30
mijn vader die 20 km verder woont, belde mij deze morgen uit mijn bed met gedoe rond het internet dat plat lag. Een uur later had ik ook.

Bellen naar de support dan maar...

hij (provider: skynet) kon niet door de lijnen geraken
ik (provider: fulladsl) vernam dat zij het ook maar via het nieuws moesten vernemen

schandalig!!!

Rond 3uur zou het moeten opgelost zijn, en nu zit ik stiekem op de telenet lijn van mijn buren ;-)

UPDATE: mensen zeggen me dat ze het via het nieuws hebben gehoord, maar op de door belgacom gestreamde deredactie site valt er niets over te vinden. Ook de radio-nieuws stream draait nog het nieuws van 10h, terwijl het al 15h22 is.

Wat is dat allemaal? Censuur?

[ Voor 23% gewijzigd door ottovds op 06-10-2009 15:23 . Reden: censuur van Belgacom ]

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 08:30
ik ben woedend!

[ Voor 92% gewijzigd door ottovds op 06-10-2009 15:24 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hoor je al 5 uur en 22 minuten piepjes dan?

Ey!! Macarena \o/

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik begrijp je probleem niet zo...

Je hebt al een tijd geen internet (dat is erg irritant ja), maar je provider doet alsof zijn neus bloedt? Hebben die lui geen storingspagina, geen teletextpagina ofzo?

Daarbij, je weet nu al dat het niet werkt, en dat het waarschijnlijk nog even gaat duren, so take it easy, je hebt internet via de lijn van iemand anders.

HENG HENG

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 17:37
Loop eens niet te hard van stapel!
http://www.standaard.be/A...artikelId=DMF20091006_045

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
Jeetje he,dat is wat.Een hele middag geen internet....poeh he en geen communicatie naar jou toe.Zo vaak meegemaakt.Toen ik jou leeftijd had werd er niet over moeilijk gedaan als het internet een middag eruit lag.
Come on: get a live

[ Voor 12% gewijzigd door vincedd op 06-10-2009 17:01 ]

Pagina: 1