Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WIN7] Oude vista installatie bestanden willen niet verwijde

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle rechten van de map overgenomen ( + onderliggende mappen ) door eigenaar te worden met volledig beheer.

Ik krijg nu ook niet meer de melding dat ik geen eigenaar ben, maar "u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren"

u dient door Martijn\martijn1 gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen.

Win7 X64. Kon in de FAQ oplossing niet vinden, behalve dan eigenaar worden wat dus niet werkt.

Staat maar 1 gebruik op de pc, en dat is dus martijn1. waaronder ik ben ingelogd.

Veilige modus geen effect

Iemand een idee ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

eigenaar worden is stap één.
Rechten toekennen is stap twee, en dat moet je ook nog doen.

Bovendien: je kan wel eigenaar zijn, maar als je te weinig rechten hebt (Wijzigen is niet hetzelfde als verwijderen) of helemaal geen rechten kom je niet zover. Heb je zelf buiten enkel de FAQ ook [google=NTFS ACL vervangen] geprobeerd bijvoorbeeld?

Of [search=toegang geweigerd Vista], had ook al aardig wat hints kunnen opleveren..

Maar ook dat komt regelmatig terug via de Search en (jaja) ook in de FAQ dus.
Daarom gaat er toch een slotje op

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.