als ik in FS in een gewone 777 ga vliegen naar bijvoorbeeld runway 7L in Frankfurt Main en ik zet de ILS aan, dan pakt de autopilot het ILS systeem wel en daarna gaat het vliegtuig recht en goed op de landingsbaan af, maar vlak voordat ie gaat landen stuurt ie soms helemaal naar rechts waardoor ie crasht. waar kan dat nou aan liggen?
het je de laatste update wel gedraaid ?? ik wel en bij mij werkt het nog niet... bij mij slingert ie er op los met autopilot APR (ILS) aan.Op zaterdag 03 maart 2001 19:41 schreef doubleduh het volgende:
als ik in FS in een gewone 777 ga vliegen naar bijvoorbeeld runway 7L in Frankfurt Main en ik zet de ILS aan, dan pakt de autopilot het ILS systeem wel en daarna gaat het vliegtuig recht en goed op de landingsbaan af, maar vlak voordat ie gaat landen stuurt ie soms helemaal naar rechts waardoor ie crasht. waar kan dat nou aan liggen?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
laten we het hopen, want de fixes waren o.a. ook het ILS landen in de nieuwe update, maar het werkt dus toch nog niet helemaalOp vrijdag 05 oktober 2001 14:19 schreef Aphex het volgende:
BTW is deze 'bug' in Fs 2002 wel verholpen?
dat meen je niet ?????????Op zaterdag 20 oktober 2001 15:05 schreef doubleduh het volgende:
in fs2002 (final beta) nog steeds hetzelfde

nog geen problemen gehad. zorg ervoor dat je roer en pedalen allemaal in center staan.Op zaterdag 20 oktober 2001 15:05 schreef doubleduh het volgende:
in fs2002 (final beta) nog steeds hetzelfde
ik draai fs 2k2.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Pagina: 1