Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WMC / WIN7 / TV] Wat heb ik nodig en moet ik weten?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

De vraag is eigenlijk heel simpel, maar na veel zoeken heb ik niet kunnen vinden wat ik zoek. (Niet goed gezocht?) Misschien is dit topic voor anderen ook interssant om te volgen....

:) Hoe sluit ik mijn PC aan op mijn TV zodat ik d.m.v. Windows Media Center alle soorten media kan aanspreken? :)

Ik begrijp dat er meer gegevens nodig zullen zijn om sluitende antwoorden te kunnen krijgen, die zal ik ook opzoeken, maar misschien kunnen jullie me al wat op weg helpen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

TV Kaart in je pc steken, kabel in TV Kaart, Windows 7 met Media Center kopen ( > Home Premium), scannen op kanalen en klaar? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:12:

:) Hoe sluit ik mijn PC aan op mijn TV zodat ik d.m.v. Windows Media Center alle soorten media kan aanspreken? :)
Stekker erin stoppen.

Nou zul je ongetwijfeld wel heel veel gezocht hebben, maar eigenlijk zien we dan wel graag aan de hand van iets meer informatie dan wat je nu laat zien waar je echt een probleem mee hebt.

En dan gaat het niet om dingen die je ook uit de handleiding (je weet wel, die stapel faxen die je bij je TV meegeleverd krijgt in een plastic zak) kan halen zoals welk stekkertje waar hoort, maar liever iets wat ook daadwerkelijk betrekking heeft op het forumonderdeel waar je het neerzet.

Als het kan, graag wat duidelijker vraagstelling, want dit is wat té algemeen voor dit forum :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.