Ik heb een nieuwe LCD tv en deze heb ik aangesloten op de PC.
De LCD heeft de volgende eigenschappen:
Ik heb twee uitgangen op mijn videokaart; DVI, waarop ik mijn normale TFT monitor (1440x900) op heb zitten en VGA, waar ik dus de LCD aan heb hangen.
Telkens wanneer ik de PC aanzet, krijg ik op mijn LCD wel de opstart te zien (BIOS en Vista laadmenu), maar zodra deze naar het inlogscherm gaat krijg ik een "out of range" melding te zien op de LCD. Resolutie/frequentie probleempje dus.
Nu heb ik diverse dingen geprobeerd;
-resolutie verlagen (ik weet niet meer precies welke resoluties ik allemaal geprobeerd heb)
-frequentie verlagen naar 60 ipv 75 hertz
-via Nvidia control panel het "primary display" aanpassen
Dit heeft tot nu toe geen resultaat gehad.
Heeft iemand enig idee op welke resolutie/frequentie ik het scherm moet instellen om deze te laten werken?
De LCD heeft de volgende eigenschappen:
code:
1
2
3
4
5
6
| beeldscherm 81 cm (32'') resolutie WXGA 1366 x 768/HD ready/5Ms helderheid 600 cd/m², contrastratio 3500:1 dynamisch Digital Comb filter, CTI, LTI filter/DNR aansluitmogelijkheden voor: HDMI (3x), scart, hoofdtelefoon, audio/video en VGA afmetingen: 80 cm breed x 59 cm hoog x 9 cm diep |
Ik heb twee uitgangen op mijn videokaart; DVI, waarop ik mijn normale TFT monitor (1440x900) op heb zitten en VGA, waar ik dus de LCD aan heb hangen.
Telkens wanneer ik de PC aanzet, krijg ik op mijn LCD wel de opstart te zien (BIOS en Vista laadmenu), maar zodra deze naar het inlogscherm gaat krijg ik een "out of range" melding te zien op de LCD. Resolutie/frequentie probleempje dus.
Nu heb ik diverse dingen geprobeerd;
-resolutie verlagen (ik weet niet meer precies welke resoluties ik allemaal geprobeerd heb)
-frequentie verlagen naar 60 ipv 75 hertz
-via Nvidia control panel het "primary display" aanpassen
Dit heeft tot nu toe geen resultaat gehad.
Heeft iemand enig idee op welke resolutie/frequentie ik het scherm moet instellen om deze te laten werken?