Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben nieuw op het gebied van NMT en wil graag jullie mening over mijn eerste aanschaf.
Er is zoveel op de markt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Voorlopig heb ik mijn keuze beperkt tot:
  • AC Ryan Playon!HD 500GB - FullHD Network Mediaplay
  • HDX-1000
  • Netgear EVA9150
Graag jullie advies/ervaringen?

Groetjes,
Erik

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens rond in de verschillende ervaringentopics die hier in Themaforum: Mediaspelers en weeg de verschillen af. Kijk welke speler voor jou het beste voldoet aan de eisen die je stelt aan een mediaspeler en de prijs. Daarmee zou het toch moeten lukken lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is voor een leek moeilijk vergelijken en te bepalen waar je op moet letten.
Het is toch een aardige uitgave, en dan wil je graag weer een tijdje vooruit kunnen.
Als ik de diverse topics leest wordt je er ook niet echt wijs uit, want er zijn net zoveel voor als tegens.

Dus als ik het goed begrijp moet je maar een beetje op je gevoel afgaan?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee je leest je in over specificaties, daarna gebruikerservaringen en je leest een aantal reviews en op basis daarvan kan je prima bepalen wat je nodig hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:16:
Dus als ik het goed begrijp moet je maar een beetje op je gevoel afgaan?
Nee absoluut niet. Je moet gewoon de voors en tegens afwegen tegen hetgeen jij belangrijk vind. Dit kun je doen door specs, reviews en ervaringen naast elkaar te leggen om op die manier tot een oordeel te komen wat je moet kopen.