Ik heb het volgende probleem. Ik heb hier nu een 24'' Dell staan, de S2409W. Nu wil ik nog graag zo'n scherm, om op te gamen en te dual screenen(woord?). Ik heb nu al 3/4 winkels afgelopen en al deze winkels leveren dit scherm niet meer. Nu vraag ik mij af, of ik nu maar geen nieuw scherm moet kopen, of dat ik een ander er naast moet zetten.
Alleen nu hoorde ik verhalen dat het vaak storend is, wanneer je geen twee dezelfde schermen naast elkaar zet.
En wanneer ik een nieuw scherm zou willen kopen, zou ik dat dan moeten doen aan de hand van mijn huidige scherm(specificaties uiteraard), om het verschil zo min mogelijk te houden? Of toch kijken naar een andere Dell, van misschien een maatje kleiner?
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
Alleen nu hoorde ik verhalen dat het vaak storend is, wanneer je geen twee dezelfde schermen naast elkaar zet.
En wanneer ik een nieuw scherm zou willen kopen, zou ik dat dan moeten doen aan de hand van mijn huidige scherm(specificaties uiteraard), om het verschil zo min mogelijk te houden? Of toch kijken naar een andere Dell, van misschien een maatje kleiner?
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.
Gaude et aude