• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-05 11:44
Ik heb het volgende probleem. Ik heb hier nu een 24'' Dell staan, de S2409W. Nu wil ik nog graag zo'n scherm, om op te gamen en te dual screenen(woord?). Ik heb nu al 3/4 winkels afgelopen en al deze winkels leveren dit scherm niet meer. Nu vraag ik mij af, of ik nu maar geen nieuw scherm moet kopen, of dat ik een ander er naast moet zetten.
Alleen nu hoorde ik verhalen dat het vaak storend is, wanneer je geen twee dezelfde schermen naast elkaar zet.
En wanneer ik een nieuw scherm zou willen kopen, zou ik dat dan moeten doen aan de hand van mijn huidige scherm(specificaties uiteraard), om het verschil zo min mogelijk te houden? Of toch kijken naar een andere Dell, van misschien een maatje kleiner?

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.

Gaude et aude

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom kijk je niet gewoon op dell.nl? Dellmonitoren vind je amper los in de winkel, maar kun je direct bij Dell kopen.

• Mr Hackenbacker
Ja, daar had ik hem besteld, 3 weken moeten wachten tot ik mijn geld terugkreeg. Service is zeer traag daar, maar daar verkochten ze dat scherm dus ook niet meer. Misschien dat ik dan toch voor de S2309W moet gaan.

Gaude et aude

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:27
misco.nl levert het scherm nog denk ik? Via de pricewatch gezien.

• Mr Hackenbacker
Krijg vandaag een berichtje van hen dat ze het scherm niet meer leveren.:P Had hem daar van de week besteld, maar tevergeefs.

Gaude et aude

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05 10:37

Clush

Do as I say...

Technisch maakt het niks uit wat voor scherm je er naast zet. Het gaat dan puur om of je het erg lelijk vindt om 2 verschillende schermen te hebben. Mij zou dat niet zoveel uitmaken, maar er zijn vast ook mensen die alles per se hetzelfde moeten hebben... dat moet je zelf bepalen. Datzelfde geldt ook als je het hebt over kleiner/even groot. Hoewel ik dan wel eerder voor een even groot scherm van eventueel een ander merk zou gaan.

Als je naar iets specifieks op zoek bent kan je trouwens beter online kijken. bijvoorbeeld hier: http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=150 Ok.

[ Voor 8% gewijzigd door Clush op 06-10-2009 12:46 ]

... not as I do.

• Mr Hackenbacker
Ja, dat is waar. Ik hoop dat ik iets in dezelfde prijsklasse kan vinden.

Gaude et aude

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Clush schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:45:
Technisch maakt het niks uit wat voor scherm je er naast zet. Het gaat dan puur om of je het erg lelijk vindt om 2 verschillende schermen te hebben. Mij zou dat niet zoveel uitmaken, maar er zijn vast ook mensen die alles per se hetzelfde moeten hebben... dat moet je zelf bepalen. Datzelfde geldt ook als je het hebt over kleiner/even groot. Hoewel ik dan wel eerder voor een even groot scherm van eventueel een ander merk zou gaan.
Nou, het kan anders knap irritant zijn als je 2 verschillende panelen naast elkaar hebt staan. Een S-IPS en een TNpaneel naast elkaar wil je bijvoorbeeld echt niet als echte dualmonitor setup).

offtopic:
@dion_b hieronder: ik zeg toch ook 'echte' dual monitor setup. Mijn setup schaar ik daar niet echt onder eigenlijk :+

[ Voor 8% gewijzigd door TERW_DAN op 06-10-2009 15:46 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

offtopic:
Waarom heb jij dan een TN-paneel voorin je PC gemonteerd? :P

Eens met Terw_Dan: de kleuren van frontjes e.d. maakt geen drol uit, maar verschillende panelen (TV vs S-PVA vs S-IPS etc) of verschilende coatings (mat vs gloss) maakt wel degelijk veel uit.

Oslik blyat! Oslik!

• Mr Hackenbacker
Ik heb een TN Paneel dus ik ga op zoek naar een TN Paneel. Zijn er nog afraders qua merken? Iiyama?

Gaude et aude

• Mr Hackenbacker
B2409HDS-1(Iiyama)
2443BW(Samsung)
H243Hbmid(Acer)

Mijn keuze komt denk ik voort uit een van deze schermen. Goede keuze?
Modbreak:Liever niet 2x achter elkaar posten <24u. Heb je nog iets toe te voegen voordat iemand anders gereageerd heeft? Gebruik dan de edit-knop :o

[ Voor 39% gewijzigd door dion_b op 06-10-2009 15:18 ]

Gaude et aude

Pagina: 1