Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels begin ik al gewend te raken aan mijn iPhone en ben over zoveel dingen enorm enthousiast. Behalve iTunes, daar heb ik echt in korte tijd een grote antipathie voor ontwikkeld. Het synchroniseren met meerdere computers is onmogelijk, je moet synchroniseren, er zijn al eens bestande verwijderd geraakt, e.d.

Momenteel zoek ik naar een oplossing om mijn contactpersonen te importeren vanaf mijn oude telefoon. Met de Samsung PC Studio heb ik alles keurig exporteren naar .CSV formaat.

Omdat ik mijn telefoonlijst erg schoon heb gehouden en mijn e-mail adressen lijst vol staat met e-mail adressen van klanten, ex-klanten en zoveel personen waarmee ik nauwelijks meer contact onderhoudt, zou ik graag mijn contactpersonen vanaf mijn Samsung importeren, zonder dat dit via Outlook moet gaan.

Helaas lijkt iTunes mij ook hier te dwingen om voor een specifieke oplossing te gaan, waaraan in mijn geval weer ellendige nadelen aan vast kleven. Kunnen jullie mij op pad hebben bij het importeren van een telefoonlijst.csv in een iPhone, zonder dat ik ook mijn hele huidige Outlook e-mail adressenlijst mee importeer?