Beste DPC-ers......
Door de recente problemen met werk verkrijgen ben ik eens gaan zoeken naar de aard van de problemen. En in mijn zoektocht kwam ik het volgende tegen wat voor iedereen hier van belang kan zijn.....
De projectmedewerkers van Berkeley hebben nu gemeld dat er tot begin november beperkt of geen werk van SETI kan komen. Een en ander is gemeld in het technews forum van SETI:
Een gewaarschuwd mens....
Door de recente problemen met werk verkrijgen ben ik eens gaan zoeken naar de aard van de problemen. En in mijn zoektocht kwam ik het volgende tegen wat voor iedereen hier van belang kan zijn.....
De projectmedewerkers van Berkeley hebben nu gemeld dat er tot begin november beperkt of geen werk van SETI kan komen. Een en ander is gemeld in het technews forum van SETI:
Ze hebben bijna geen tapes meer op de schappen liggen...en door de geplande outage in Arecibo kunnen wij dus niks crunchen. Houdt er dus rekening mee! Je kan uiteraard altijd een backupproject gaan draaien... DPC kan volgens mij voldoende ondersteuning gebruiken op Leiden Classic of WCGSome random news items as the work week winds down. First, we did finally get some data drives from Arecibo - the last of them until we start observing again in early November (at the earliest). So that'll tide us over for a short while. Second, it seems like the third time's the charm: preliminary results from the third software radar blanked data test are looking good! We might roll this into production as early as next week. This means we can start analyzing a wealth of pre-2008 multibeam data that was otherwise useless.
We're still having some science database throughput issues that's keeping us from running the NTPCkr as much as we'd like. More and more this is becoming my number one priority.
- Matt
Een gewaarschuwd mens....
Mooooooeeeee......