Ik heb een probleem met sharing. Ik heb zonder problemen altijd gedeeld voor mijn popcornhour. Nu wou ik graag via de xbox360 iets kijken en heb ik dus een map toegevoegd in mediaplayer (de map series). Nu kan ik ineens echter geen enkele share meer bereiken via de popcornhour. Alle rechten etc zijn gewoon nog goed ingesteld. Ik kan via de popcornhour wel bladeren door de mappen van mijn computer maar de inhoud wordt niet weergegeven.
Om het nog wat erger te maken lijkt mediaplayer 10 niet echt lekker met de xbox360 te werken. Een wmv file die ik nu wil afspelen wordt gewoon niet gevonden.
Ik heb van alles geprobeerd (rechten opnieuw toewijzen, delen in en uitschakelen, bibliotheek van mediaplayer weer weggehaald) maar nog steeds geeft de popcornhour aan dat hij geen content kan vinden. Wat kan ik doen om dit te fixen.
Om het nog wat erger te maken lijkt mediaplayer 10 niet echt lekker met de xbox360 te werken. Een wmv file die ik nu wil afspelen wordt gewoon niet gevonden.
Ik heb van alles geprobeerd (rechten opnieuw toewijzen, delen in en uitschakelen, bibliotheek van mediaplayer weer weggehaald) maar nog steeds geeft de popcornhour aan dat hij geen content kan vinden. Wat kan ik doen om dit te fixen.