Toon posts:

[LCD] Tips aanschaf 2 LCD TV's

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik en me vriendin willen graag 2 TV's kopen, 1 voor slaapkamer, 1 voor woonkamer

voor de slaapkamer 82cm/32" 300 a 450euro, Full HD/ 1080p

ik zelf heb een LG 82cm/32" gezien voor 333euro, HD-Ready
en een Samsung 82cm/2" van 430euro, Full HD
maar ik heb het liefst, Full HD

ik zelf wil meer uit geven,1000 a 1100euro, 102cm/40", Full HD

zat zelf te denken aan de Samsung UE40B6000, fijne dat die zo plat is en de kleur heeel goed.
of een Sony Bravia, 40" met 200Hz...

ik had gister een review gelezen over de LED TV van Samsung, maar die was best negatief...
Wat vinden jullie van de LED TV ??

Welke televisies raden jullie mij aan??

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Dus ook TV X versus TV Y, zoals jij stelt met de Samsung en de Sony, is niet de bedoeling.

Nu heb je wel wat schermen in je TS staan, maar nog niet het niveau van wat we hier verwachten. Ik raad je aan om wat andere topics te bekijken welke niet zijn gesloten om te zien hoe het wel moet. Verder vind ik je TS ook nogal onduidelijk. Sowieso omdat het ontbreekt aan leestekens en hoofdlettergebruik. En ten tweede omdat het lijkt alsof je alles wat in je op kwam achter elkaar hebt gezet.

Over de Samsung LED tv is een apart topic op Tweakers namelijk Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14. Daar kan je alles vinden van informatie tot ervaringen.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke TopicStart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.