Aanschaf Linksyss WRT 610N met externe schijf en timemachine

Pagina: 1
Acties:

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 15:33
Ik heb de Linksys router WRT-610N besteld en daarbij heb je de mogelijkheid om een externe schijf aan te sluiten en die te benaderen in het netwerk.

Nu gebruik ik zelf een macbook pro (mid 2009) en wil via deze router backups maken via time machine in Snow Leopard. Nu lees ik op sommige sites dat dit wel mogelijk is en op andere lees je dat het niet kan.

Iemand die het mij kan vertellen? want heb als hij geleverd is nog 7 dagen op zicht dus kan het dan nog terugzenden.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10-2025

LogiForce

The Black Whole

knny schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:24:
Ik heb de Linksys router WRT-610N besteld en daarbij heb je de mogelijkheid om een externe schijf aan te sluiten en die te benaderen in het netwerk.

Nu gebruik ik zelf een macbook pro (mid 2009) en wil via deze router backups maken via time machine in Snow Leopard. Nu lees ik op sommige sites dat dit wel mogelijk is en op andere lees je dat het niet kan.

Iemand die het mij kan vertellen? want heb als hij geleverd is nog 7 dagen op zicht dus kan het dan nog terugzenden.
Nu heb ik geen ervaring met Time Machine en de WRT610N maar deze heb ik een half jaar gehad en ik ben blij dat ik er vanaf ben. Het is een groot beveilingslek dat ding. De support van Linksys Europa en USA is waardeloos (ja heb met beide aan de telefoon gehangen). En heb nu met tevredenheid de Airport Extreme.

Ik zou zeggen annuleren dat ding want ik vind het een waardeloos prut ding, tenzij ze nu een stabiele versie van DD-WRT hebben uitgebracht. Maar dan ben je wel je garantie kwijt ;)

Om uit de weg te gaan dat dit een pure flame word, ik heb in het Airport Extreme topic mijn punten uitgebreid neergelegd. Dus zoekt en gij zult vinden :o

Plus met een Airport Extreme ben je zeker van Time Machine functionaliteit met een externe HD ;) En dat voor een lagere prijs (tenminste in mijn geval. Had de WRT610N bij de MM weg en de AE bij MacMe)

[ Voor 5% gewijzigd door LogiForce op 05-10-2009 20:28 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.