Omdat SMS´en tegenwoordig een belangrijke manier is om te communiceren, heeft LG een toestel op de markt gebracht voor de die-hard sms´ers. Deze stylistische telefoon heeft, als je hem uitschuift, een volledig toetsenbord eronder zitten.
Foto:

Bron: bellen.com
Wat opvalt is dat deze telefoon, die uitermate geschikt lijkt voor internet, geen wifi, 3G of HSDPA heeft.
Dit maakt dat deze telefoon geen geschikt toestel is voor de mobiele internetter. Prima voor even je mail te checken, maar voor langdurig surfen zou ik eerder de Etna 3G aanschaffen, het vervolg op deze telefoon. Filmpje:
Als je goed hebt gekeken zie je dat je het touchscreen alleen gebruikt om een nummer in te toetsen. Jammer, want als ze het touchscreen nou ook in het menu hadden verwerkt had het een topper geweest, hoewel dat natuurlijk meer tijd, dus geld, kost om software voor te maken. Kortom, mooie telefoon, maar ik had graag het touchscreen in meer dingen verwerkt gezien.
Foto:

Alle kenmerken LG KS360De LG KS360 is een enigzins ongewone slider. In plaats van een numeriek toetsenbord zit er een volledig qwerty toetsenbord onder geschoven. Dit is iets wat normaal gesproken bij de duurdere smartphones voorkomt, die bovendien een stuk forser zijn. De KS360 is daarentegen meer gericht op jongeren die veel sms`en. |
Afmetingen (h x b x d) 102mm x 51mm x 17mm |
Gewicht 108 gram |
Maximale standbytijd 0 uur |
Maximale gesprekstijd 0 minuten |
Afmetingen display (h x b) 320 x 240 pixels |
Aantal kleuren display 262.144 kleuren |
Camera |
Foto camera 2 megapixel |
Video camera |
Zelfontspanner |
Flitser voor camera |
Digitale zoom |
Nachtmodus |
Vormgeving |
5-richtingstoets |
Spiegel |
Geïntegreerde antenne |
Connectiviteit |
Pc-synchronisatie |
USB ondersteuning |
Tri-band (900/1800/1900 MHz) |
EDGE (max. 237 Kbit/s) |
Bluetooth |
GPRS (max. 58 Kbit/s) |
Modem |
WAP |
Berichtuitwisseling |
T9 woordenboek |
MMS |
SMS |
Video MMS |
E-mail via SMTP |
E-mail via POP3 |
E-mail via IMAP4 |
EMS |
Software |
Alarm |
Calculator |
Belleridentificatie met foto |
Video speler |
Adobe Acrobat Reader |
Microsoft Powerpoint ondersteuning |
Microsoft Excel ondersteuning |
Microsoft Word ondersteuning |
Flightmode |
XHTML browser |
Java™ ondersteuning |
MP3 speler |
Geluidsrecorder |
Agenda |
Games |
Hardware |
Uitneembare geheugenkaart |
Polyfone beltonen |
MP3 beltonen |
(Micro/Mini)SD geheugenkaart slot |
Bewegingsherkenning |
FM Radio |
Intern geheugen 15 mb |
Bron: bellen.com
Wat opvalt is dat deze telefoon, die uitermate geschikt lijkt voor internet, geen wifi, 3G of HSDPA heeft.
Dit maakt dat deze telefoon geen geschikt toestel is voor de mobiele internetter. Prima voor even je mail te checken, maar voor langdurig surfen zou ik eerder de Etna 3G aanschaffen, het vervolg op deze telefoon. Filmpje:
Als je goed hebt gekeken zie je dat je het touchscreen alleen gebruikt om een nummer in te toetsen. Jammer, want als ze het touchscreen nou ook in het menu hadden verwerkt had het een topper geweest, hoewel dat natuurlijk meer tijd, dus geld, kost om software voor te maken. Kortom, mooie telefoon, maar ik had graag het touchscreen in meer dingen verwerkt gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door thijsje66 op 06-10-2009 20:00 . Reden: Foto's, filmpje. ]
Ik heb geen leuke ondertitel.