Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Omdat SMS´en tegenwoordig een belangrijke manier is om te communiceren, heeft LG een toestel op de markt gebracht voor de die-hard sms´ers. Deze stylistische telefoon heeft, als je hem uitschuift, een volledig toetsenbord eronder zitten.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://mobilereview24.com/wp-content/uploads/2009/09/lg-etna-cell-phone-1.jpg

Alle kenmerken LG KS360De LG KS360 is een enigzins ongewone slider. In plaats van een numeriek toetsenbord zit er een volledig qwerty toetsenbord onder geschoven. Dit is iets wat normaal gesproken bij de duurdere smartphones voorkomt, die bovendien een stuk forser zijn. De KS360 is daarentegen meer gericht op jongeren die veel sms`en.
Afmetingen (h x b x d) 102mm x 51mm x 17mm
Gewicht 108 gram
Maximale standbytijd 0 uur
Maximale gesprekstijd 0 minuten
Afmetingen display (h x b) 320 x 240 pixels
Aantal kleuren display 262.144 kleuren
Camera
Foto camera 2 megapixel
Video camera
Zelfontspanner
Flitser voor camera
Digitale zoom
Nachtmodus
Vormgeving
5-richtingstoets
Spiegel
Geïntegreerde antenne
Connectiviteit
Pc-synchronisatie
USB ondersteuning
Tri-band (900/1800/1900 MHz)
EDGE (max. 237 Kbit/s)
Bluetooth
GPRS (max. 58 Kbit/s)
Modem
WAP
Berichtuitwisseling
T9 woordenboek
MMS
SMS
Video MMS
E-mail via SMTP
E-mail via POP3
E-mail via IMAP4
EMS
Software
Alarm
Calculator
Belleridentificatie met foto
Video speler
Adobe Acrobat Reader
Microsoft Powerpoint ondersteuning
Microsoft Excel ondersteuning
Microsoft Word ondersteuning
Flightmode
XHTML browser
Java™ ondersteuning
MP3 speler
Geluidsrecorder
Agenda
Games
Hardware
Uitneembare geheugenkaart
Polyfone beltonen
MP3 beltonen
(Micro/Mini)SD geheugenkaart slot
Bewegingsherkenning
FM Radio
Intern geheugen 15 mb

Bron: bellen.com

Wat opvalt is dat deze telefoon, die uitermate geschikt lijkt voor internet, geen wifi, 3G of HSDPA heeft.
Dit maakt dat deze telefoon geen geschikt toestel is voor de mobiele internetter. Prima voor even je mail te checken, maar voor langdurig surfen zou ik eerder de Etna 3G aanschaffen, het vervolg op deze telefoon. Filmpje:

Als je goed hebt gekeken zie je dat je het touchscreen alleen gebruikt om een nummer in te toetsen. Jammer, want als ze het touchscreen nou ook in het menu hadden verwerkt had het een topper geweest, hoewel dat natuurlijk meer tijd, dus geld, kost om software voor te maken. Kortom, mooie telefoon, maar ik had graag het touchscreen in meer dingen verwerkt gezien.

[ Voor 6% gewijzigd door thijsje66 op 06-10-2009 20:00 . Reden: Foto's, filmpje. ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 11:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hoi Thijsje,

Zou je je startpost iets uitgebreider kunnen maken? Dit lijkt wel een simpele copy/paste. Ook je titel is niet erg duidelijke. De Etna 3G is namelijk niet de KS360.... Dus waar wil je dit topic over laten gaan?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
sorry ik was in de war met de gewone etna

Ik heb geen leuke ondertitel.