Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox360 MediaCenter werkt niet!

Pagina: 1
Acties:

• rikzwolle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Hallo allemaal,

Ik wil mijn Xbox360 MediaCenter gaan gebruiken maar het lukt mij niet hem werkend te krijgen. Het probleem is dat mijn pc de xbox niet vind en andersom, terwijl de router hem wel ziet. Ik heb alle juiste poorten open staan en alle IP-gegevens en overige staan goed ingesteld, ook is de naam van het netwerk juist.

Ik heb de instructies van de xbox zelf en op de site van xbox gevolgd maar daarmee lukte het ook niet. Ik heb geen windows Vista, ik las daar ook wat dingen over maar weet niet of dit noodzakelijk is om te hebben. Ik heb zelf Windows XP Service Pack 3.

Wie kan mij helpen?

Rik

Verwijderd

Om content te sharen heb je WMP 11 nodig op je XP SP3 PC, om Media Center op je Xbox 360 te gebruiken heb je een PC nog met Windows Media Center.

Voldoet je PC aan de laatste eis?

Edit: Owjah, Welkom :w

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 18:03 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem/vraag is een tikje van Hardware & Spielerij Algemeen naar Spielerij - Problemen & Vragen

And I'm the only one and I walk alone.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:50

ThunderNet

Flits!

Als je Windows XP gebruikt is het erg onwaarschijnlijk dat je Media Center geinstalleerd hebt. Dit gaat dan ook niet werken. Mediacenter op de Xbox 360 is namelijk een Media Center Extender, en geen Media Center zelf. (Remote Desktop achtig protocol).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• rikzwolle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:03:
Om content te sharen heb je WMP 11 nodig op je XP SP3 PC, om Media Center op je Xbox 360 te gebruiken heb je een PC nog met Windows Media Center.

Voldoet je PC aan de laatste eis?

Edit: Owjah, Welkom :w
Nee ik heb het niet op mijn PC staan, is dat gewoon te installeren op XP SP3 ?

Bedankt voor de hulp ;)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

als je media shared met WMP11 dan gaat de media center van de xbox ook niet werken.. Je moet dan je pc gewoon kiezen in het video menu / pictures menu of muziek menu..

Heb je windows XP media center edition.. dan moet je deze koppelen doormiddel van de media extender code die je xbox aangaat geven als je je mediacenter optie selecteerd...

De www.xbox.com/pcsetup werkt niet meer daar WMP11 dit al in zich heeft
Pagina: 1