Toon posts:

msi k7tpro 1 doet het niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee mensen help me!!!! nadat ik me FSB naar 120 mhz heb overgeklokt, krijg ik helemaal geen beeld meer!!!! op 111 mhz liep hij nog prima!! dus dacht ik van zo nu ff 120 uitproberen. Ik heb er een duron 600 inzitten die nog gelockt is. Volgens die ledjes is hij bezig met: processor initialization.... moet ik soms mun voltage verhogen? dat kan toch ook alleen in bios? maar ook dat kan niet meer want ik heb helemaal geen beeld meer!!

ps. dit typ ik nu even op mun zus d'r computer

Verwijderd

Zet hem weer effe terug naar 111 MHz en ga dan met kleinere stapjes verder

Verwijderd

Topicstarter
ja hoe dan? ik kan mun FSB toch alleen in het bios verstellen? en ik heb nu helemaal geen beeld meer en hij doet ook niks.... hij start ook niet op ofzo. mun ledjes geven rood groenn groen rood aan wat volgens de handleiding processor initialization betekent.

Verwijderd

Op het moederbord kun je een jumpertje verplaatsen. Als je dan opnieuw opstart heeft hij de oude instellingen weer. Het staat wel in de gebruiksaanwijzing hoe en welke jumper ke moet gebruiken om je bios weet te resetten.

Verwijderd

Topicstarter
okeej bedankt. Ik ga het meteen even opzoeken

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt Tido.... Tis gelukt dankzij jou.. ik zit nu weer op mun eigen comp!!

Verwijderd

Dit probleem had ik ook toen ik hem op 133 had gezet. Wou ik hem restten zat ik de verkeerde jumper te verzetten. Helemaal in paniek (ouders he). Ff boekje lezen en de goeie jumper verzetten en klaar was ik. :)
Pagina: 1