Inmiddels ben ik tweakers.net addict aan het worden en het bevalt goed. Nu heb ik echter genoeg karma om moderatierechten te kunnen aanvragen maar de pagina zegt dat ik niet genoeg heb. Kan iemand mij helpen?
Even een schopje naar Lieve Devvers. 
Ik zie zo ook geen reden waarom je niet zou kunnen activeren. Misschien dat er een scriptje loopt wat jou toegang moet geven? Je bent vandaag pas over de grenswaarde van 250 karma heen gegaan denk ik.
Anyways, devvers kunnen hier vast uitsluitsel over geven
Ik zie zo ook geen reden waarom je niet zou kunnen activeren. Misschien dat er een scriptje loopt wat jou toegang moet geven? Je bent vandaag pas over de grenswaarde van 250 karma heen gegaan denk ik.
Anyways, devvers kunnen hier vast uitsluitsel over geven
[ Voor 45% gewijzigd door Cloud op 05-10-2009 17:17 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Heb je dat karma pas sinds vandaag ofzo? Ik weet geen drol van karma dus pin me d'r niet op vast maar 't is volgens mij zo dat het even duurt voordat je pas verworven karme ook daadwerkelijk kunt gebruiken (ik meen dat 't iedere 24 uur bijgewerkt wordt).
Maar voor de duidelijkheid: Misschien kraam ik wel onzin uit dus wacht even af wat mensen die er meer van weten zeggen
/edit: Damn Cloud; stiekem editten als ik aan 't kloppen ben
Maar voor de duidelijkheid: Misschien kraam ik wel onzin uit dus wacht even af wat mensen die er meer van weten zeggen
/edit: Damn Cloud; stiekem editten als ik aan 't kloppen ben
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 17:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
In het overzicht in je profiel wordt het ieder uur bijgewerkt, dus ik neem aan dat dat overal tegelijktijdig gebeurd, toch?RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:18:
(ik meen dat 't iedere 24 uur bijgewerkt wordt).
Daarom vind ik het ook vreemd. Als het op zijn profiel bekend is, dan zou het moderatierechtactivatiegebeuren (wow!) het ook moeten 'weten' toch?TERW_DAN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:19:
[...]
In het overzicht in je profiel wordt het ieder uur bijgewerkt, dus ik neem aan dat dat overal tegelijktijdig gebeurd, toch?
offtopic:
Rob
Rob
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Iets met assumptions en fuckupsTERW_DAN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:19:
[...]
In het overzicht in je profiel wordt het ieder uur bijgewerkt, dus ik neem aan dat dat overal tegelijktijdig gebeurd, toch?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Rustig 's nachts een scriptje draaien dat kijkt bij wie er wat vinkjes moeten worden gezet is misschien prettiger dan dat automatisch triggeren vanuit de update scripts of de database zelf. Hoe onafhankelijker dat soort dingen van elkaar zijn, hoe makkelijker het beheersbaar is.TERW_DAN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:19:
[...]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Briljant, het werkt, ik wordt al helemaal click frenzy
. Iedereen bedankt, en mocht er niets gedaan zijn en ik te ongeduldig zijn geweest dan toch het bedankje meenemen.
Reken dus idd op iets wat 1x per nacht draait 
Have fun!
Have fun!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb ik ook weer wat geleerd
Al zou het fijn zijn als een devver nog even wat details kon geven. Dan weten we het zeker 
edit:
@ hieronder: daarom wil ik het ook weten [ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 06-10-2009 10:56 ]
Misschien is het handig dat het gedocumenteerd wordt voor wannabe mods
Niet meer relevant; iedereen heeft nu standaard moderatierechten
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.