• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 13:25

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een mediaplayer om zowel DVD files van 4.7GB (VideoTS map etc) af te spelen en ook MKV van 1080p. Mijn probleem is echter dat ik geen ethernet-kabel kan trekken vanaf boven (router) naar beneden (TV) maar ook weer geen DVD's wil gaan kopen tot in de eeuwigheid. Dus wat ik zoek is eigenlijk een mediaplayer met eigenlijk een HDD die ik kan loskoppelen van de TV op de PC zetten volgooien/legen en dan een aantal films heb die ik kan kijken.

Nu kan dit een gebrek van mijn kant zijn maar ik vind bijna alleen maar netwerk mediaplayers en niet precies wat ik zoek. Iemand suggesties? Links? Etc.?

Wat ik wel zag was van Western Digital (WDTV) maar daarvoor moet je om geluid te krijgen een optical port hebben op je receiver dacht ik. Nu heb ik die alleen niet. Is dit echt een probleem dan of kan het ook gewoon via HDMI en dan via TV naar de receiver zoals ik eigenlijk altijd doe? Of heeft iemand een alternatief?

Alvast bedankt! :)

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Met bijvoorbeeld een HDX1000 of een Popcornhour kun je gewoon een harde schijf (via usb) eraan hangen waarna je film of kunt spelen van deze schijf. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer merken die dat kunnen..

Vanaf de volgende site: http://www.hdx1080.nl/ letterlijk gekopieerd: Met de HD Digitech HDX-1000 kunt u al uw digitale media zoals video, audio en foto's vanaf diverse bronnen (PC, NAS, interne/ externe HDD) éénvouding op uw TV (gewonen en HDTV) toveren.

[ Voor 39% gewijzigd door jeroenvdnberg op 05-10-2009 16:54 ]

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
De WDTV kan dat toch ook, alleen ik hoor daarbij veel gezeik met dat het geen geluid/ondertiteling weergeeft etc. Klopt dit? Is dit bij de HDX1080 etc. ook het geval?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

de wd player heeft geen dtx-downmix wwardoor je bij veel films geen geluid over hdmi of component heb. Ik het zelf de asus o-play, deze kan dat wel en is ongeveer 100,- . De popcorn a-110 en de hdx-1000 kunnen het ook maar zijn bijna 2 x zo duur.een alternatief is de xtreamer, ook deze kost rond de 100 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door thejoker80 op 05-10-2009 17:05 ]

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Die Asus kan dus wel gewoon normaal door de TV speakers?

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Nickalicious schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:36:

Yep :)
Die Asus kan dus wel gewoon normaal door de TV speakers?

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Oke dat is dus hartstikke mooi :) thanks. Zullen ze deze ook bij de Mediamarkt hebben denk je?

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Nickalicious schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:04:
Oke dat is dus hartstikke mooi :) thanks. Zullen ze deze ook bij de Mediamarkt hebben denk je?
Geen idee, heb hem online besteld. Was bij cd-rom land. Donderdag besteld, vrijdag in huis.

Er is een heel topic over de Asus: Asus O!Play FULL-HD Media Streamer

[ Voor 13% gewijzigd door thejoker80 op 06-10-2009 08:43 ]

• N1ckk

N1ckk

Topicstarter
Emtec N200, is dat ook een goeie?

Verwijderd

Check de AC Ryan Playon HD, goed apparaat voor weinig geld.
Pagina: 1