ik ben net begonnen met de poging om vista 64 ultimate op een pc te zetten waar al vista home 32bit op zit. Als ik gewoon de cd in de dvd speler doe en ik klik op openen van setup dan krijg ik de foutmelding dat de desbetreffende OS niet gelijk is aan de te willen installeren OS. De tip die windows me geeft is probeer om te booten vanaf de CD.
Maar als ik me pc herstart met cd nog erin krijg ik geen melding druk op een knop om te starten vanaf cd, zet ik in de bios de dvd speler als eerste in de bootsequence dan doet hij ook niet starten vanaf de cd. Ik snap dus echt totaal niet hoe ik kan booten vanaf mijn cd want de computer wil het dus echt niet.
de hardware die erin zit:
q6600
asus p5k-e wifi edition
4gb dual channel corsair
620W voeding
8800GTX
en nog wat spulletjes
hopelijk kan iemand me helpen om toch vanaf die cd te booten want wil graag vista ultimate 64bit op deze pc laten draaien.
Groeten
Maar als ik me pc herstart met cd nog erin krijg ik geen melding druk op een knop om te starten vanaf cd, zet ik in de bios de dvd speler als eerste in de bootsequence dan doet hij ook niet starten vanaf de cd. Ik snap dus echt totaal niet hoe ik kan booten vanaf mijn cd want de computer wil het dus echt niet.
de hardware die erin zit:
q6600
asus p5k-e wifi edition
4gb dual channel corsair
620W voeding
8800GTX
en nog wat spulletjes
hopelijk kan iemand me helpen om toch vanaf die cd te booten want wil graag vista ultimate 64bit op deze pc laten draaien.
Groeten