Ik wil daarnet vertrekken naar de bank, wil mijn auto niet starten
Het betreft hier een VW polo 1.4 60 pk. Nu heb ik wel startkabels liggen en een auto van mijn moeder ter beschikking(hoewel die pas om 15.00 terug thuis is) Dit is echter een Daewoo matiz 0.8 se. Veel lichter dus dan VW polo. Ik las op internet dat je dit best niet kan doen. Is dit echt zo, want ik heb de auto vanavond nodig. Anders moet ik op mijn vader wachten die een VW passat 1.9 tdi heeft.
Waarom de accu waarschijnlijk leeg is: Ik heb 3 dagen stilgestaan, maar geen koplampen ofzo laten aanliggen. Mijn autoradio gaat echter niet uit als het contact ervan is, dus ik doe die handmatig uit. Het display blijft echter dan wel nog aanliggen. Na 2 dagen stilstaan is het ook zo dat hij wat meer moeite heeft om te starten.

Waarom de accu waarschijnlijk leeg is: Ik heb 3 dagen stilgestaan, maar geen koplampen ofzo laten aanliggen. Mijn autoradio gaat echter niet uit als het contact ervan is, dus ik doe die handmatig uit. Het display blijft echter dan wel nog aanliggen. Na 2 dagen stilstaan is het ook zo dat hij wat meer moeite heeft om te starten.