Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W7] PC start niet na slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer in slaapstand zet, en hem daarna wil opstarten, reageert hij hier gewoon niet op. Als ik de stroomkabel eruit trek, vervolgens een tijd wacht en hem dan weer opnieuw aanzet, doet hij het gewoon. Sterker nog, hij heeft niets afgesloten, het systeem draait nog inclusief alle programma's.. Ik heb geen flauw idee wat dit voor een probleem is. Recent heb ik windows 7 erop geïnstalleerd.
Op google is echter bijna niets te vinden..

hajje

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik begrijp dat je een laptop hebt, als alles nog draait nadat de stroom van de computer af is geweest. Of zou het toch zo zijn dat er een slaap-, sluimer of hibernatestand is bereikt?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet waaruit je constateert dat ik een laptop heb, ik gaf aan 'computer' :). Maar goed, bij deze ; het is een computer, geen laptop. ;p

Verwijderd

Topicstarter
bump.....

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:56

boesOne

meuh

Hij gaat dus in hibernate, anders draait er niks als je hem weer opstart nadat de stekker eruit is geweest.
Als je de pc aan probeert te zetten als hij in hibernate zit, dus voordat de stekker eruit is geweest, gaan er fans draaien en of lampjes aan?

edit: geef ook specs van de pc :)

[ Voor 6% gewijzigd door boesOne op 06-10-2009 22:36 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij krijgt wel even stroom ( tenminste dat denk ik ) omdat de usb oplicht. Voordat ik W7 heb geïnstalled, had hij hier geen problemen mee, voeding of iets dergelijks kan het niet zijn dus. Ik heb nu ook vernomen, dat wanneer ik de pc gewoon afsluit, hij vervolgens ook niet meer aangaat, ik moet dus dezelfde procedure volgen..

specs;
Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2useqs9.jpg

Verwijderd

Topicstarter
nog eens een bumpje, is een vervelend probleem, wil graag jullie inbreng horen.
Gr

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-11 08:16

sbuter

...dus...

Welk type mainboard is het?
Ik had hetzelfde probleem met een Gigabyte P35-DSR4. Was verholpen met een BIOS update.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:56

boesOne

meuh

Imho staat dit los van win7. Is er niet iets van nieuwe randapparatuur bijgekomen de laatste tijd?
(muis, tobo, hubje, monitor)?
Probeer eens alles eraf, dus alleen kast en monitor: aanzetten, uitzetten en kijken of ie weer aangaat/wil..
Wat ook kan helpen is dit: stroom van de kast. aan/uit knop induwen en tijdje vasthouden.. proberen.
/helpdesk :P

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
het moederbord is van ASUSTek computer INC. model ; M2N-SLI

Boes, alles geprobeerd maar geen succes :(

Verwijderd

Ik heb momenteel hetzelfde probleem.
Moederbord: ASUS M2NPV-VM
Heb geen nieuwe hardware recent gekocht/geinstalleerd.

De computer reageert niet op invoer via toetsenbord of muis.
Enigste manier op hem 'optewekken' was voor mij de computer uitschakelen via de aan/uit knop. (paar seconden inhouden/biossetting)
Paar seconden wachten en weer opstarten.

Maar ook ik kwam er toen achter dat ik gewoon nog aangemeld stond, en zelfs m'n onlinegame stond te draaien. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 09:19 ]

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Pak een Ubuntu live cd en check of het daarmee wel goed gaat !

And this !! Is to go even further beyond!!!

Pagina: 1