CD geen linker box MP3 wel

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Hoi ik heb een vaag probleempje
Als ik een cd luister dan heb ik geen geluid uit mijn linke rbox mete en mp3 niet. Ik heb het zowel met mijn brander als met mijn scsi reader sollutions please
oj mijn balance staat goed

Verwijderd

Zit het audiokabeltje nog wel goed vast op je soundcard? CD-geluid gaat daar wel doorheen, maar je MP3's gaan over de PCI-bus.

• TrailBlazer
  • Nu online

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
heb ik ook al aan gedacht maar ik heb het met beide cd spelers ok ik heb mijn kast nog niet open gehad

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

probeer dus toch maar even... ff checken die kabels...
Maar als je W2K gebruikt, kan je ook digitaal de boel van je CD laten afspelen... eigenschappen van de CD-ROM-drives openen (onder apparaatbeheer... ehm... systeemapparaten... of hoe heet dat ook alweer onder w2k.. nja... rechter muisknop op 'deze computer' en dan eigenschappen, dan ff die term vinden...)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

je moet je balans van je CD-IN even in het midden zetten. Dit doe je door op het speakertje naast je klok te klikken

-sjek anders je kabeltje, en controleer je CD-rom drive door een audio cd te luisteren via de koptelefoon uitgang op je Cdrom.

-stop die Cd-rom anders op je AUX ingang, en dan ff kijen of je nog problemen heb

Peace of cake! :)

/dev/null

Verwijderd

Soms is de pin bezetting van het audio kabeltje anders dan op je geluidskaart.

Dus zit massa wel op massa en links en rechts wel op links en rechts.

Heb je geen last van als je digitaal gebruikt (twee aderig).

Willem
Pagina: 1