close pls
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 13:52 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
In bridge mode heeft het modem geen ip. Dat heeft heel veel met voice over ip te maken.Anti-XP schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:07:
SIP Spoofing heeft niet zo gek veel met VoIP te maken.
Heeft de fritzbox geen Bridge mode oid?
En anders: is een DMZ geen oplossing?
/▌
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 05-10-2009 13:40 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Moet je provider wel ondersteunen dat je zonder username/password connectie opzetleuk_he schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:38:
http://www.xs4all.nl/help...zbox/configureren_rfc.php
als je weet dat dit bridge mode heet heb je dat zo bij elkaar gevonden. (" use as a modem " in de screens in bovenstaande link)
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nee hoor, als je de instelling gebruikt " use as modem"(wat dus NIET gedaan is in de prints op mijn link) is je PC toch verantwoordelijk voor het maken van de PPTP verbinding? Dan moet je daar een wachtwoord instellen.Deadeye878 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:59:
[...]
Moet je provider wel ondersteunen dat je zonder username/password connectie opzet
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Verwijderd
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ik zeg toch niet dat dit hetzelfde is? Ik zeg alleen dat zijn voip niet meer werkt als het modem geen ip heeft.Anti-XP schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:32:
SIP Spoofing is iets anders dan SIP van Voice Over IP enzo
/▌
[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 05-10-2009 23:13 ]
Verwijderd

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq