Ik heb sinds kort een Dell notebook met een smartcard lezer (O2Micro OZ776 USB CCID), nu wil ik deze graag gebruiken voor het inloggen in Vista/Windows 7 en mijn TPM sleutel. Ik heb erg veel gezocht naar welke kaarten er compatible zijn, tickets geopened met Dell, en heb nergens mijn antwoord kunnen vinden. Dell vertelde me simpelweg dat ik een TPM compatible kaart moest kopen (dat wist ik zelf ook al).
Ik heb enkele topics op GoT en notebookreview gevonden omtrent smartcards, maar geen van de topics hadden antwoord op mijn vragen. Welke kaarten zijn compatible, en waar koop ik deze. Op eBay heb ik een aantal gevonden maar die kosten al snel 20 euro, en andere shops verkopen ze vaak per 50 of meer. Hopelijk weet iemand hier welke kaarten ik kan gebruiken voor TPM en inloggen.
Alvast bedankt
Ik heb enkele topics op GoT en notebookreview gevonden omtrent smartcards, maar geen van de topics hadden antwoord op mijn vragen. Welke kaarten zijn compatible, en waar koop ik deze. Op eBay heb ik een aantal gevonden maar die kosten al snel 20 euro, en andere shops verkopen ze vaak per 50 of meer. Hopelijk weet iemand hier welke kaarten ik kan gebruiken voor TPM en inloggen.
Alvast bedankt