UltraEdit screenshot

Pagina: 1
Acties:

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2025

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Topicstarter
Bij elke release van UltraEdit komen er weer opmerkingen dat de screenshot er zo druk uitziet, gevolgd door vele reacties dat dit niet het standaard uiterlijk is en dat alles te customizen valt. Zie bijvoorbeeld de laatste meuktracker entry:

meuk: UltraEdit 15.20

Wellicht is het een goed idee dit screenshot eens te veranderen naar een wat rustigere? De huidige schrikt denk ik toch flink wat mensen af, er staat dan wel telkens in de reacties dat dit niet nodig is, maar wellicht is voorkomen beter dan genezen.

Hier staan screenshots van de meest gebruikte "views".

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Het screenshot is nieuw en komt van de website van de maker. OK, het is hetzelfde screenshot met minder labels toegevoegd. :p Als je naar de "grote" versie kijkt, zie je dat die maar een resolutie van 686x622 heeft (en dat is ware grote). De meeste mensen hebben een veel groter scherm en dan is het lang zo druk niet. Als ik echter een plaatje van een grotere resolutie neem en dat vervolgens verklein dan zie je ook weer niets. Lastig, lastig...

Ik vind het niet zo'n probleem dat iemand zo'n opmerking plaatst en anderen hem/haar er dan op wijzen dat ze verder moeten kijken dan hun neus lang is. Je bent overigens van harte welkom om een screenshotsuggestie in te sturen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).