Ik zat zonet even te kijken naar de iLiad zijn specificaties, en het viel mij op dat een er nogal wat informatie was die niet binnen de huidige velden weergegeven kan worden, terwijl het wel gaat om relevante verschillen tussen de verschillende apparaten, dus hierbij wat suggesties voor de categorie e-readers:
- Voeg een grijstinten/kleuren veld toe, zodat aangegeven kan worden hoeveel kleuren ondersteund worden. De meeste (BeBook etc) ondersteunen slechts 4 grijstinten, maar die apparaten van iRex ondersteunen er 16.
- Op dit moment kan ik CF niet als ondersteund kaartformaat toevoegen aan de iLiad
- Processorsnelheid (en cpu-type) is misschien ook aardig om te weten; denk dat die vooral in de toekomst meer gaan verschillen. Rendersnelheid complexe PDFs is in de huidige readers nogal langzaam (en zorgt in de iLiad soms voor het crashen van de PDF applicatie), en hoewel het lastig is om eenduidig te kunnen spreken over snelheidsverschillen als de processorarchitecturen zo verschillen, is het misschien toch nuttig?
- voeg aan "bestandsformaten" ofzo een optie toe voor "3rd party software installeren mogelijk".
- Maak onderscheid touchscreen en WaCom? (stylus werkt via magneetveld oid, is niet helemaal zelfde als touchscreen)
[ Voor 12% gewijzigd door foppe-jan op 05-10-2009 11:37 . Reden: slordig geintroduceerd ]
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years