Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
je hebt de waarschuwing niet goed gelezen want dat zegt hij nu net _niet_
je kunt maar met één install synchen en dus staat slechts één iTunes als 'bron' van al je bestanden en als je wisselt, worden de bestaande files op je iPod gewist ... dat staat overigens ook gewoon in de waarschuwing
je kunt maar met één install synchen en dus staat slechts één iTunes als 'bron' van al je bestanden en als je wisselt, worden de bestaande files op je iPod gewist ... dat staat overigens ook gewoon in de waarschuwing
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ehm.. maar na de waarschuwing dat de iPhone zal worden gesynched met de library zegt hij echt dat er apps op de iPhone staan die NIET in de library staan en vraagt iTunes of die in de library moet komen of niet.
Daarop zeg ik ja en dan is het alsnog wel (maar daarna weer aan de laptop hangen en het staat er weer, dus no biggie).
Maar iTunes kan maar op 1 PC synchen, understood. Maar als je dan toch op een andere PC wilt werken, is het dan voldoende om enkel de My Music folder to kopieren?
Daarop zeg ik ja en dan is het alsnog wel (maar daarna weer aan de laptop hangen en het staat er weer, dus no biggie).
Maar iTunes kan maar op 1 PC synchen, understood. Maar als je dan toch op een andere PC wilt werken, is het dan voldoende om enkel de My Music folder to kopieren?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je kan wel bijvoorbeeld je muziekcollectie op je hoofdpc zetten, en dan die bestanden synchroniseren met je laptop, zodat je in allebei de iTunes libraries dezelfde muziek hebt. Tenzij je al je muziek in iTunes gekocht hebt, dan kun je namelijk kiezen voor "aankopen overzetten" in iTunes. Dan download ie al je aangeschafte apps en (volgens mij) muziek van de store. Kan tot max. 5 pc's.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik ben onlangs overgestapt van Windows naar Mac. Mijn muziekcollectie zit inmiddels netjes in de nieuwe iTunes library, en ik heb m'n iPhone gesynchroniseerd (muziek). Maar hoe kopieer ik de foto's en apps in m'n iPhone naar m'n Mac?
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Met Home Sharing kun je gewoon je iTunes Libraries synchroniseren
thx voor de tip!
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Pagina: 1