Toon posts:

Opzoek naar ADSL 2 Modem, Wireless-N AP en VoIP vocoder in 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik houd niet van allerlei losse aparaatjes en wil het liefst alles met 1 kastje regellen. Ik zit te denken om over te stappen naar een andere provider en dit ga ik dus vieren met een nieuwe modem.

Ik wil dus een ADSL 2 Modem, Wireless-N router en VoIP G.729 vocoder in 1 kastje hebben alleen het probleem ik krijg ze niet gevonden. Vooral die VoIP G.729 vocoder is een probleem.

Kan iemand iets aanraden? Misschien een losse vocoder maar welke?

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Wat is een vocoder?
quote: Wikipedia
Een vocoder analyseert het spectrum in de aangeboden stem, en past deze spectrale eigenschappen toe op een tweede signaal, dat bijvoorbeeld door een synthesizer geleverd wordt. Dit kan resulteren in een robotstem die metaalachtig en monotoon klinkt. De groep Kraftwerk gebruikt vaak vocoders in hun muziek en het is een populair effect in electro.

Een vocoder wordt ook toegepast bij telefoonverbindingen om efficiënter van de beperkte bandbreedte van telefoonverbindingen gebruik te maken. Zulke vocoders worden toegepast in bijvoorbeeld GSMs.
Bedoel je niet gewoon dat je er je analoge telefoon toestelletje op aan wilt sluiten (ATA/Analog Telephone Adapter functionaliteit) en dat die gewoon SIP moet kunnen? Dat vergemakkelijkt het zoeken waarschijnlijk enorm

Verwijderd

Topicstarter
BarthezZ schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:04:
Bedoel je niet gewoon dat je er je analoge telefoon toestelletje op aan wilt sluiten (ATA/Analog Telephone Adapter functionaliteit) en dat die gewoon SIP moet kunnen? Dat vergemakkelijkt het zoeken waarschijnlijk enorm
Om over het SIP protocol iets te kunnen zenden zal je stem eerst door een vocoder heen moeten toch. Maaruh, modem's met Wireless-N en SIP zijn ook schaars.

Verwijderd

Kijk eens naar de Fritzbox Fon WLAN 7270 of de 7390. 7270 ondersteunt DSL, WLAN N, VOIP en DECT.
De 7390 biedt VDSL WLAN N, DECT, VOIP en een mediaserver. De 7390 is vanaf het 4e kwartaal leverbaar.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 12:16 ]