[Mediaplayer met HDD] Vraagje over keus

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 13:25

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in het goede forum zit, zo niet sorry alvast :+.

Naja ik zoek dus een mediaplayer om zowel DVD files van 4.7GB (VideoTS map etc) af te spelen en ook MKV van 1080p. Mijn probleem is echter dat ik geen kabel kan trekken vanaf boven (router) naar beneden (TV) maar ook weer geen DVD's wil gaan kopen tot in de eeuwigheid. Dus wat ik zoek is eigenlijk een mediaplayer met een HDD die ik kan loskoppelen van de TV op de PC zetten volgooien/legen en dan een aantal films heb die ik kan kijken.

Nu kan dit een gebrek van mijn kant zijn maar ik vind bijna alleen maar netwerk mediaplayers en niet precies wat ik zoek. Iemand suggesties? Links? Etc.?

Mvg,
Nick

P.S. Mocht dit topic echt in een verkeerd forum staan, zou een moderator mij dan kunnen corrigeren 8)7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je twijfelt over de plaatsing van je topic mag je het ook gewoon vragen hoor :)
Hier staat het in elk geval niet goed. Neem eens een kijkje in Themaforum: Mediaspelers. Daar staan genoeg ervaringen topics over diverse apparaten, op basis daarvan kun je kijken wat er mogelijk is (WDTV met losse hdd bijvoorbeeld).

Dit topic gaat in elk geval op slot, kijk eerst even in de ervaringentopics in MSP. Mocht je dan nog specifieke vragen hebben kun je altijd een topic openen in MSP.

Dit topic is gesloten.