Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enveloppen printen op een Brother HL-2150N laserprinter

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Mijn HP Laserjet 5L loopt op zijn laatste benen (steeds meer paperfeed problemen), en die wil ik nu gaan vervangen. Hiervoor wil ik weer een eenvoudige laserprinter aanschaffen. Single sided, 600 dpi is zat. De huidige 5L is aangesloten via een sweex printerservertje als netwerkprinter, en de netwerkfunctionaliteit zou ik graag zo houden.

Mijn oog viel op de Brother HL-2150N. Voldoet aan vrijwel alle eisen, en heeft een netwerkaansluiting. Alleen: ik moet er enveloppen mee kunnen printen. Als het alleen via de handmatige invoer kan is geen probleem, zo gebeurt dat nu op de 5L ook. Het gaat zich erom dat ik op normale blanke briefenveloppen een firmalogo en adres moet kunnen printen.

Heeft iemand hier ervaring met deze printer en of dit gaat?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:22
Ik heb deze printer een keer geïnstalleerd voor een ander filiaal en zag bij de driver dat de mogelijkheid om enveloppen te printer er wel in zit. Dat zou dan via de handinvoer kunnen. Ik heb de functie niet getest.

[ Voor 11% gewijzigd door Haas op 05-10-2009 09:47 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• PeetR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:20
heb je hier al gekeken?
http://www.brother.nl/display.cfm/id/117903
Trouwens is de handinvoer maar geschikt voor 1 vel. dus weet niet of je je enveloppen per stuk wil printen?

Your time as a student is the best time of your life

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik vraag het hier omdat de bronnen op internet zich op dit punt tegenspreken. Ik heb sites met specs gezien waarin staat dat enveloppen niet ondersteunt wordt, en andere sites die aangeven dat het wel kan via de handinvoer.

Dat laatste is overigens voldoende; bij mijn antieke HP 5L gebruik ik hiervoor ook de handinvoer. Het gaat zich niet om grote hoeveelheden enveloppen.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!