Goeie,
Ik heb zojuist een Office 2007 SL NL licentie aangeschaft via surfspot, maar in plaats van alleen een licentiecode + download krijg ik het volgende:
Iemand als 'ns geprobeerd om zo'n Surf licentiecode op een gewone O2K7 installatie te gebruiken?
(Voor alle duidelijkheid: ik wil dus een legale code op een legale installatie gebruiken zonder dat ik deze downloadmanagerroute hoef te volgen...)
Ik heb zojuist een Office 2007 SL NL licentie aangeschaft via surfspot, maar in plaats van alleen een licentiecode + download krijg ik het volgende:
Ik een gewone DVD of iso download + een losse licentiecode verwacht, zoals ook toen ik Vista Ultimate via Surfspot aanschafte, want ik geloof niet zo in zo'n 'online kluis' die op ongelegen momenten onbeschikbaar is of door de beheerder geleegd kan worden.MS Office Enterprise 2007 kan alleen middels een zogenoemde download manager gedownload en geïnstalleerd worden, het is niet mogelijk dit product webbased te downloaden en/of buiten de download manager om te installeren. De download manager kan alleen gebruikt worden op de computer waarop ook de installatie van MS Office Enterprise 2007 plaats zal hebben - De benodigde downloadlink en installatiecode voor MS Office Enterprise 2007 worden in je account op SURFspot.nl opgeslagen, je kunt desbetreffende bestelling opvragen door op SURFspot.nl te kiezen voor de optie ´Productkluis´, deze vind je rechts bovenaan het scherm nadat je ingelogd hebt op SURFspot.nl - MS Office Enterprise 2007 kan en mag op één computer geïnstalleerd en gebruikt worden
Iemand als 'ns geprobeerd om zo'n Surf licentiecode op een gewone O2K7 installatie te gebruiken?
(Voor alle duidelijkheid: ik wil dus een legale code op een legale installatie gebruiken zonder dat ik deze downloadmanagerroute hoef te volgen...)
What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?