Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Ik heb de E2210b telefoon van Samsung: http://www.kijkshop.nl/pr...sung-gsm-telefoon-e2210b/

Ik heb het type telefoon niet in de topictitel vermeld omdat ik denk dat dit probleem ook voorkomt op andere mobiele telefoons van Samsung.

Dit apparaat kent 4 programmeerbare knoppen, namelijk naar boven, naar onder, naar links, en naar rechts.
In het midden van deze navigatieknoppen zit de OK-knop. Het vervelende is dat dit tegelijk ook de WAP-knop is, oftewel: door erop te drukken verbindt de telefoon zichzelf met WAP.

Ik stoor me hier aan. Steeds als ik er per ongeluk op druk gaat ie wappen. Helaas zie ik nergens dat deze knop programmeerbaar is.

Weet iemand hier een oplossing voor? Kan deze knop op de een of andere manier toch geprogrammeerd worden, of kan de verbinding met WAP worden verwijderd, of iets dergelijks?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
kun je niet alle instellingen van WAP verwijderen/veranderen?

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Topicstarter
Dat werkt inderdaad, nu lijkt hij tenminste niet zomaar meer te gaan wappen en dus kost het geen geld meer neem ik aan (als het al geld kostte), ook al blijft het vervelend dat die knop deze functie heeft. Echter blijft het toch vreemd dat samsung die telefoon op deze manier heeft ontworpen. Wel jammer dat je zo te zien de functie van die knop niet kunt veranderen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.