Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, ik probeer de laatste versie van Google Maps te downloaden, waarbij ook de latitude functie zit.
Het downloaden lukt wel, alleen bij het installeren verschijnt de melding dat het niet geïnstalleerd kan worden "omdat het component ingebouwd is". Iemand een idee hoe ik dit wel op mijn INNOV8 aan de praat krijg?

Thanx!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je dit topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, en bedankt voor het warme welkom :)
Ik heb behoorlijk wat afgegoogled, en kwam steeds bij Tweakers uit. Nou heb ik wel
lopen zoeken op het forum, maar eerlijk gezegd vind ik het nogal rommelig. Ik bedoel, een
topic waar 44 pagina's achter hangen, ga ik niet stuk voor stuk uitpluizen... En dan heb ik het nog maar
over één topic. Dus na een kwartier zoeken, heb ik een nieuw topic gestart, en wacht nu in spanning af...

Gegroet!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even een tip, je hoeft niet die grote topics helemaal door te lezen. Rechtsbovenaan het topic is een quicksearch waarmee je topics door kunt zoeken. Veel handiger dan al die topics uitpluizen :)

Kun je trouwens misschien alle componenten van de vorige installatie verwijderen en het dan nog eens proberen te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, had ik reeds gedaan, maar dus niets gevonden.
Uiteindelijk Samsung gebeld, volgens hun kan 't alleen met een software update
door een Samsung service punt. Dus... Nou ja, dit topic kan op slot. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We doen topics alleen op slot als ze niet aan de regels voldoen. Probleemtopics die zijn opgelost zakken vanzelf wel weg :)
Pagina: 1