Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop wil niet meer opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer heeft een Toshiba Satellite A300-16I laptop, voor ongeveer een half jaar denk ik. Maar hij wil in een keer niet opstarten.

Het gaat als volgt, je klikt op het knopje dat 'ie aan gaat. Vervolgens zie je het laadbalkje, die verdwijnt dan en dan zie je zwart beeld en gebeurd er niets.

Heb al geprobeerd om in veilige modus te komen maar dan gebeurd er dit, je klikt dan op Veilige modus en dan zie je zo'n hele waslijst met drivers die hij aan het ''laden'' is. Dan zie je een blauw beeld met tekst en nummers, en dan start die automatisch zelf op.

Dan begint de laptop in een keer met opstartherstel, maar dat kan die niet ''voltooien''.

Wat kan je hier aan doen? Er zitten nog wat foto's op dus die wil hij het liefst niet kwijt.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou de hardeschijf eruit halen en in een andere computer proberen. Dan kan je de data eraf halen en een reinstall doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Probeer eens te booten van een live cd en kijk of je dan bij je bestanden komt. Daarnaast kun je met zo'n cd je harde schijf testen want ik gok dat die rot is.

Het beste kun je nu eigenlijk eerst nog de schijf uit de laptop halen en die aan je pc hangen om zo je data veilig te stellen.

Verwijderd

.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 12:57 . Reden: edit ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:12

TheVMaster

Moderator WOS
Welke Windows versie draait je broer...enneh..dat blauwe scherm met die nummers heet ook wel een Blue Screen (BSOD). Mocht je broer Windows XP draaien, lees dan deze Windows XP en 2000 BSOD Guide even door voor tips.