Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe computer met windows vista. Hierop probeer ik nu mijn Externe HD aan te sluiten. Koppeling van product is bijgevoegd, gaat alleen om 320gb versie. Deze is ongeveer 3 jaar oud en werkt op mijn vorige laptop met XP nog steeds perfect. Bij mijn nieuwe laptop werkt hij echter niet. Ook geprobeerd op andere laptop's met Vista, op deze werkt hij ook niet. Hij geeft aan dat het INI-bestand niet overeenkomt.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Edit: product gevonden op toshiba website, maar geeft aan dat er geen updates zijn. Windows Vista wordt hier zelfs aangeraden!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je hem staan in Disk Management?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, HD wordt altijd eerst als een diskdrive aangegeven, vraagt als je die opent om een wachtwoord om de HD te starten, maar dan wordt aangegeven dat de INI-gegevens niet overeenkomen met het INI-bestand van dit diskdrive station, al geprobeerd om dit wachtwoord uit te schakelen, maar dat zorgt er niet voor dat hij opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond er iets van software op die andere laptop?
Ik zou em gewoon even opnieuw formatteren als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je er er encryptie software op staan ofzo? Of misschien een Virus?

Probeer even de disk zonder autorun/autoplay in te pluggen. In WinXP deed je dat met Shift. Of dat in Vista nog steeds zo is... schakel het anders gewoon even uit (zie google).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:35:
Edit: product gevonden op toshiba website, maar geeft aan dat er geen updates zijn. Windows Vista wordt hier zelfs aangeraden!
Onzin, dat 'Toshiba recommends Windows Vista Ultimate' staat op bijna elke pagina. Als je kijkt bij de specs van je schijf staat daar oa:
Plus password security to prevent unauthorised access. RoHS-compliant. System Requirements: PC with minimum 233 MHz, Pentium or equivalent (Celeron, AMD, etc.), Windows® XP/2000, available USB 2.0 port
Niet Vista compatible dus (was toen nog niet eens uit denk ik). Even zoeken op de Support & Downloads pagina en je komt bij de Vista software en bij een tool om de autorun software op de hd zelf te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor al jullie input! het ligt niet aan de software ben ik achter. Het is een plug & play systeem. Het lag aan toegang tot de schijf. De wachtwoordtoegang werkte waarschijnlijk niet correct meer. Wachtwoord via dit systeem uitgeschakeld en heb nu toegang.

Bedankt voor jullie inbreng!
Pagina: 1