Ik heb iets heel geks, waar ik niet uitkom. Ik lees pdf's met Foxit Phantom, maar op Win7 verdwijnt de koppeling steeds. Als ik dubbelklik op een pdf (dat overigens een blanco icoontje heeft op mijn buroblad) dan krijg ik de vraag met welk programma dat te openen.
Aangegeven is al Foxit Phantom, en ook het vinkje 'altijd openen' staat aan. Foxit is ook het enige dat genoemd staat, en het opent dan ook het pdf-bestand. Maar de volgende keer krijg ik precies dezelfde vraag.
Ik heb op het pdf bestand rechts geklikt, eigenschappen, en daar staat:
Bestandstype: FoxitReader.Document (.pdf)
Openen met: Gemeenschappelijk DLL-Bestand van Windows-Shell met een knop wijzigen.
Als ik op wijzigen klik, dan krijg ik hetzelfde schermpje als al eerder, en als ik dan Foxit aanklik en OK, dan wijzigt dat in de eigenschappen naar:
Openen met: Foxit Phantom
En ook heeft het document dan een aangepast icoontje van Foxit.
Totdat ik het één keer heb geopend. Want na sluiting is het icoontje weer blanco, en kan ik het weer niet openen met dubbelklikken.
In Control Panel zit een progje met de associaties.
Daar zie ik ook .pdf in verschijnen en verdwijnen.
Wie heeft enig idee?
Aangegeven is al Foxit Phantom, en ook het vinkje 'altijd openen' staat aan. Foxit is ook het enige dat genoemd staat, en het opent dan ook het pdf-bestand. Maar de volgende keer krijg ik precies dezelfde vraag.
Ik heb op het pdf bestand rechts geklikt, eigenschappen, en daar staat:
Bestandstype: FoxitReader.Document (.pdf)
Openen met: Gemeenschappelijk DLL-Bestand van Windows-Shell met een knop wijzigen.
Als ik op wijzigen klik, dan krijg ik hetzelfde schermpje als al eerder, en als ik dan Foxit aanklik en OK, dan wijzigt dat in de eigenschappen naar:
Openen met: Foxit Phantom
En ook heeft het document dan een aangepast icoontje van Foxit.
Totdat ik het één keer heb geopend. Want na sluiting is het icoontje weer blanco, en kan ik het weer niet openen met dubbelklikken.
In Control Panel zit een progje met de associaties.
Daar zie ik ook .pdf in verschijnen en verdwijnen.
Wie heeft enig idee?