fritzbox 7270 dect probleem

Pagina: 1
Acties:

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 11:19
ik heb een fritzbox 7270 en 2x gigaset s44. Nu had ik via de fritzbox de 2 toestellen een naam gegeven en ik kon aan de hand van het knipperend lampje zien of er iemand had gebeld en als ik dan op het knopje met het envelopje drukte kon ik de gemiste oproepen zien maar kon ik ook bij de telefoonboek in de fritzbox komen. Maar ik heb nu de software update gedaan en ik kan nu alleen nog maar bellen maar ik kan de toestellen geen naam meer geven er blijft op het scherm alleen maar basis 2 op staan en niet eens de standaard naam mobitel. En ik zie nu ook niet meer het lampje knipperen bij een gemiste oproep en ik kan ook niet meer bij de telefoon boek van de fritzbox zelf komen. Ik heb de fritzbox al terug gezet naar fabriek instellingen heb de GAP funtia al aangezet maar niets lijkt te werken. Zit er een fout in de nieuwe software kan er helemaal niets over vinden.

• slelieveld
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18
Reinhold,

hier exact hetzelfde probleem. De Fritsbox is een kl*te ding voor wat betreft DECT. Ik heb 2 telefoon en de box verliets gewoon de de phones (Siemens). AVM reageert op de oproep op 2 verschillende manieren. *snip* van de klantenservice achter het Nederlandse nummer snapt het probleem en zegt ook dat het aan de box ligt. Echter de "verdere" (2/3e lijns) suppurt Ene Neil O'Hara zegt gewoonweg dat het aan de toestellen ligt en niet aan de box en dat ik HD uit moet zetten om te kunnen bellen.

Kortom, ze lullen gewoon om het probleem heen.

Je moet eens in de duitse taal zoeken op dit probleem! word je doodgegooid! en ze zeggen allemaal schei(ringel-S)ding!!!

Kortom... ze hebben gelijk... hou je eigen basis station maar, dan kan je tenminste gewoon bellen.

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 08-01-2024 12:29 . Reden: Naam verwijderd op verzoek. ]

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-03 09:23
Zelfde ervaring hier.
Gewoon terugflashen naar vorige firmware, dan doet ie 't weer.
Alle veramdering is geen verbetering bij AVM.

Verwijderd

Ikzelf gebruik versie 54.04.76 en hierin werkt werkt de gemiste oproepen niet meer!

Wat is de ervaring van anderen, met andere woorden in welke versie werkte het nog wel.

Ik heb namelijk niet echt bijgehouden vanaf welke ik versie ik de update heb uitgevoerd!

P.S. Ik het apparaat achter een kabelmodem aangesloten en bel zodoende POTS!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 21:35 ]

• Ties Brants
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:33
Reinold,

mijn Fritzbox kwam met die firmware versie, dus ik wist niet eens dat het kon. Maar sinds ik de labor versie die ip6 ondersteuning geeft kan ik op mijn Siemens microset 4000 micro de naam zien die ik hem in de Fritzbox heb gegeven en knippert het lampje weer bij gemiste oproepen. Het envelop knop doet het alleen niet.

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-03 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:34:
Ikzelf gebruik versie 54.04.76 en hierin werkt werkt de gemiste oproepen niet meer!
Wat is de ervaring van anderen, met andere woorden in welke versie werkte het nog wel.
De vorige reguliere versie was .69 DECT opties voor Siemens C-sets werkte daarin goed.
Ties Brants schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:41:
... Maar sinds ik de labor versie die ip6 ondersteuning geeft kan ik op mijn Siemens microset 4000 micro de naam zien die ik hem in de Fritzbox heb gegeven en knippert het lampje weer bij gemiste oproepen. Het envelop knop doet het alleen niet.
Heb je de internationale 7270 versie?
Vermoed van niet, omdat op mijn int versie de (Duitse) beta firmware niet draait...
Merk je wellicht nog andere verschillen met de .76 firmware?

[ Voor 3% gewijzigd door Geomaris op 15-11-2009 12:31 ]

Verwijderd

Geomaris schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:28:

De vorige reguliere versie was .69 DECT opties voor Siemens C-sets werkte daarin goed.
OK! Mijn SL78H handset functioneerde ook naar behoren in deze versie!

Ik heb alleen niet de vorige versie in de backup! Enig idee waar ik dat vandaan ga halen....iemand?

• Ties Brants
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:33
Geomaris schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:28:
Heb je de internationale 7270 versie?
Vermoed van niet, omdat op mijn int versie de (Duitse) beta firmware niet draait...
Merk je wellicht nog andere verschillen met de .76 firmware?
Ik heb de internationale versie. Er is speciaal voor ip6 ook een Engelse beta. Die dus nog wat meer voordelen blijkt te hebben. Maar los van de voordelen die ik al genoemd heb, heb ik nog geen andere verschillen gemerkt.

http://www.avm.de/en/news/artikel/IPv6_Lab.html

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 11:19
Ik heb er weer een oudere versie opgezet en alles werkt nu weer naar behoren.
Pagina: 1